ساک دسته دار-فروش پمپ صنعتی، پمپ صنعتی تمام استیل، پمپ پیچوار، پمپ مخصوص مواد اسیدی، مونو پمپ، پمپ ماردونی، پمپ اسکرو، پمپ جابجایی مثبت

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
شرکت رایبد انرژی
آدرس
بوشهر-دفتر مرکزی مشهد ارسال به تمام نقاط کشور با گارانتی
تلفن
05135592389
موبایل
09960861007

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

یکی از سازندگان اصلی این نوع پمپ، شرکت رایبد انرژی است که برند آن پمپ پاژ می باشد. انواع پمپ های تولیدی این شرکت در سه نوع عمده افقی و عمودی و بشکه کش دسته بندی می شوند.


انواع مونوپمپ افقی پمپ پاژ
مونوپمپ افقی پاژ با بهترین متریال در انواع سایزها و ابعاد تولید می شوند در جدول زیر انواع پمپ افقی پمپ پاژ لیست شده اند. ساکشن و دیسشارژ پمپ در دو نوع رزوه ای و فلنچی قابل عرضه می باشد و بدنه ی پمپ نیز از دو نوع جوشی و ریخته گری شده قابل عرضه می باشند.


انواع مونوپمپ عمودی
پمپ های عمودی پاژ که با سریPV شناخته می شوند در انواع مختلف برای کاربردهای متفاوت ساخته می شوند. این مدل برای تخلیه انواع مخازن و چاله ها به کار می روند و دارای سه فلنج، شامل فلنج های ورودی و خروجی و کف مخزن می باشند. این پمپ ها با موتور ضد انفجار برای تخلیه مخازن نفتی و واحدهای نمک زدایی کاربرد ویژه دارند.


انواع مونوپمپ بشکه کش
پمپ های بشکه کش پمپ پاژ مدل ساده تری از نوع عمودی می باشد که کاربرد عمده¬ی آن برای تخلیه بشکه های 220 لیتری است. این پمپ دارای دهانه ی 5 سانتیمتیری است که خیلی راحت وارد بشکه می شود و عملیات پمپاژ را انجام می دهد. حداکثر فشار تولیدی این پمپ ها 12 بار و ظرفیت 1500 لیتر بر ساعت می باشد.

برای مشاوره و خرید مونوپمپ دوزینگ پیچوار با شماره [شرکت رایبد انرژی] تماس بگیرید.
کد آگهی : 130678
بازدید : 584
★★★★★★★★★★ 5/ 5 584
Your رای:
کلمات کلیدی