اسب-تولید و پخش مفتول آرماتوربندی و مفتول سفید گالوانیزه گرم در تهران

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آقای میکائیلی
آدرس
شهر تهران-بازار آهن مکان
موبایل
۰۹۱۲۵۱۶۴۹۷۵

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

سیم مفتول آرماتوربندی یا به عبارتی مفتول آرماتوربندی در واقع شکلی از مفتول سیاه پخته نرم است که اغلب در پروژه های ساختمانی برای وصل کردن و ثابت نمودن میلگردهای عمودی و افقی نسبت به یکدیگر و همچنین فرم دهی ستونها و فنداسیون استفاده میشود .

پخش اعتماد تولید کننده مفتول آرماتوربندی در تهران در سایز و ابعاد مختلف مطابق با سفارش مشتری در خدمت صنایع ساختمانی میباشد.
پخش اعتماد با تولید و پخش مفتول آرمارتوربندی با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب و همچنین تولید و پخش مفتول فله و فابریک در تهران و سراسر کشور آماده خدمت رسانی به مشتریان میباشد .

مرکز پخش مفتول سفید گالوانیزه گرم و همچنین مرکز پخش رابیتس سبک و سنگین با کیفیت بالا را از پخش اعتماد بخواهید.
کد آگهی : 130685
بازدید : 1983
★★★★★★★★★★ 5/ 5 1983
Your رای:
جدیدترین های مرتبط بااسب 1 مورد
اسباب کشی اصفهان

اسباب کشی اصفهان

ali
1396/10/26 19:34:23

باربری نمونه اصفهان ۰۹۱۳۷۰۳۴۴۱۰ حمل اثاثیه منزل مبلمان کالاهای اداری وتجاری باانواع کامیونت وانت بار ... باربری نمونه اصفهان ۰۹۱۳۷۰۳۴۴۱۰ حمل اثاثیه منزل مبلمان کالاهای اداری وتجاری باانواع کامیونت وانت بار