دریل بتن کن-دریل بتن کن 4 شیار 3 کیلویی رونیکس مدل 2700

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
فروشگاه علمایی
آدرس
مشهد-بلوار قرنی
تلفن
05137291839
موبایل
09917964587
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

ویژگی‌های محصول
کد محصول: رونیکس مدل 2700
1: کیفیت ساخت بالا
2: طراحی منحصر به فرد در قسمت محافظ کابل به شکل کروی جهت طول عمر
3: مجهز به بلبرینگ های ضد غبار جهت عملکرد بهینه کلیه قطعات داخلی حین سوراخکاری
4: سه قابلیت عملکرد متفاوت (سوراخ کاری ، سوراخ کاری چکشی و تخریب)
5: پرقدرت و سبک جهت حداکثر کنترل پذیری حین کار
6: مجهز به سیستم ابزار گیر چهارشیار SDS-PLUS
7: دسته گردان 360 درجه ارگونومیک
8: مجهز به کیف BMC مقاوم
9: کلید ضدگرد و غبار با کیفیت
10: به همراه مته های 4شیار سایز 150*7 ، 150*8 ، 150*10 ، 200*12 میلی متر
11: ساخت کشور چین
ویژگی‌های دریل بتن کن ۴ شیار رونیکس
این بتن کن دارای موتوری به قدرت ۸۵۰ وات می باشد که با ولتاژ ۲۲۰ ولت کار می‌کند. سرعت بی باری دستگاه حداکثر ۴۰۰۰ دور در دقیقه می باشد و در سه حالت مته کاری ساده، مته کاری به صورت چکشی و تخریب می توان از آن استفاده کرد. این دستگاه یک سه نظام اتومات برای مته های ساده دارد و یک سیستم مته‌گیر ۴ شیار برای استفاده از حالت تخریب و بتن کن که با قدرت بیشتری کار می کند و نیروی بیشتری دارد که برای آن چهار مته با سایزهای "۷ × ۱۵۰"، "۸ × ۱۵۰"، "۱۰ ×۱۵۰"، "۱۲ × ۱۵۰" میلی متر می توان استفاده نمود.

در این دستگاه، بلبرینگ های ضد غبار به کار برده شده است که از ورود گرد و غبار به درون آن جلوگیری می کند که این امر موجب عملکرد بهینه تمام اجزا و قطعات داخلی دستگاه می‌گردد. علاوه بر آن، دارای یک دسته کمکی می‌باشد که به صورت ۳۶۰ درجه چرخش دارد و با گرفتن آن می‌توان لرزش دستگاه را کنترل نمود و با تسلط بیشتری با آن کار کرد. بدنه این دستگاه به صورت ارگونومیک طراحی و ساخته شده است که در هنگام استفاده طولانی مدت، مشکلاتی برای کاربر به وجود نیاورد. این بتن کن سه کیلویی دارای یک کیف bmc می‌باشد که در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی دارد و از آنجایی خیلی سنگین نمی باشد و تقریبا ۳ کیلو وزن دارد،به راحتی می‌توان آن را با خود حمل کرد.
برای استعلام موجودی به وبسایت olamaee.com مراجعه کنید.
کد آگهی : 130695
بازدید : 759
★★★★★★★★★★ 5/ 5 759
Your رای: