فروش پایان کار نیست-شرکت saba expo

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
صبا
آدرس
کرج-
تلفن
09981518742

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

شرکت saba expo برای تولیدکنندگان عزیز و حمایت از برندهای ایرانی دست به کار شده است. برای اولین بار یک شرکت ایرانی قصد برگزاری دائمی نمایشگاه در کشور مالزی کرده است تا ایران و محصولات ایرانی را به جهان معرفی کند.
کارشناسان صبا با شناسایی منطقه ی مالزی از لحاظ مارکتینگ محصولاتی چون فرش، صنایع دستی، مبلمان، لوستر و مواد غذایی این فرصت استثنایی را برای تولیدکنددگان ایرانی فراهم آورده است تا برند و محصولات خود را در کشور مالزی معرفی و بفروش برساند.
در این کار عظیم از ابتدا تا پایان این راه شرکت صبا در کنار شما خواهد بود و پلن این کاررا به طور دقیق طراحی شده و با حساسیت بسیار بالایی انجام خواهد گرفت. صبا اکسپو در این راه از کارشناسان مجرب بهره برده است تا شما را به اهدافتان نزدیکتر کند.
برای این نمایشگاه دائمی یک فضایی 3 هزارمتری در یکی از مال های بسیار زیبا با موقعیت در نظر گرفته شده است تا موقعیت این مکان جهت دسترسی عموم راحت باشد و همواره پرستیژمکان برای غرفه داران بسیار جذاب و کار,آمد باشد.
شما تولید کنندگان گرامی با پای گذاشتن در این راه بزرگ ازمزایایی زیر بهره مند می شوید :
• عرضه مستقیم کالا در بازار مالزی
• اقامت کاری برای نماینده غرفه دار
• حساب ارزی رایگان برای غرفه داران
• حمل کالا در کمترین زمان
• انبارداری و حسابداری رایگان
• خدمات بیمه و صرافی برای غرفه داران
• مارکتینگ رایگان جنوب شرق آسیا
فرصت طلایی را از دست ندهید از رویا تا واقعیت فاصله ای نیست اگر بخواهید.
"با ما جهانی شوید"
www.Sabaexpo.com

کد آگهی : 130741
بازدید : 528
★★★★★★★★★★ 5/ 5 528
Your رای: