تولید انواع واشر سیل القایی-فوم آبندی تخت

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
شرکت ثمین فوم آتی گستر البرز
آدرس
قدس -تهران شهر قدس بلوار کلهر خیابان پردیس پلاک 99
تلفن
02146833480
موبایل
09101692603
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

فوم تخت یا همان واشر تخت جهت آبندی ظروف جار و پت و پلی اتیلن و شیشه و فلز استفاده میشود که با توجه به نوع مواد داخل ظرف (اسیدی ، گازدار ،شیمیایی و... ) دانسیته یا فشردگی فوم که بین 60 الی 400 کیلوگرم بر متر مکعب میباشد را تعیین میکنند.
فوم با قرار گرفتن داخل درب ظرف بعد از بسته شدن درب مانع نشت و ریزش مواد داخل ظرف به بیرون میشود.
شرکت ثمین فوم آتی گستر البرز در زمینه ی تولید انواع فوم یا واشرهای های آبندی فعالیت نموده و با هدف جلب رضایت مشتری در تلاش است با تکیه بر توانایی های کادر متخصص و فنی خود ، با بالا بردن کیفیت در تولید و ارائه قیمت مناسب ، این هدف را بیش از پیش محقق نماید.
مفتخریم که در زمینه ی تولید انواع
فوم آبندی
تریگر
فوم سیل
سیل القائی (چاپ دار و بدون چاپ)
سیل القائی تک لایه و چند لایه
سیل القائی انگشتی یا لبه دار
سیل القائی پشت مقوایی
فویل حرارتی امباسدار (چاپ دار و بدون چاپ)
فوم رینگی
فعالیت داریم و از سال 1375 با شروع فعالیت خود تا به امروز با سابقه ای درخشان در این زمینه به فعالیت خود ادامه داده و آماده ی همکاری با تمامی صنایع مربوطه در تمام نقاط ایران و سایر کشورها با بهترین کیفیت و قیمت و کمترین زمان جهت آماده کردن سفارش برای آبندی و پلمپ کلیه محصولات غذایی و آرایشی و بهداشتی و دارویی و صنعتی میباشد.
تولیدات ما (برای تمامی ظروف جار و پت و پلی اتیلن و شیشه و فلز) با هر طرح و سایز و ضخامت برای تمامی محصولات صنایع مختلف متناسب با سفارشات شما قابل تغییر است.
برای کسب اطلاعات بیشتر و یا درخواست نمونه و ثبت سفارش با ما از طریق پیام و تلفن در ارتباط باشید .
کد آگهی : 130761
بازدید : 925
★★★★★★★★★★ 5/ 5 925
Your رای:
جدیدترین های مرتبط باتولید انواع واشر سیل القایی 1 مورد
سیل القائی

سیل القائی

شرکت ثمین فوم آتی گستر البرز
1402/7/20 8:08:44

سیل القائی جهت پلمپ و آبندی لبه ی ظروف میباشد که شامل تک لایه (به اصطلاح تک لایه گفته میشود ، تک لای ... ن فوم آتی گستر البرز در زمینه ی تولید انواع واشرهای آبندی فعالیت نموده و با هدف جلب رضایت مشتری در ت