لوله های گالوانیزه سرد و گرم-فروش مقاطع فولادی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
ّآسین صنعت مهر
آدرس
شهر تهران-میدان المپیک شهرک چشمه خیابان شبنم پلاک 34
تلفن
44712552
موبایل
09120799724

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

لازم به توضیح است که این مجموعه نسبت به تامین کلیه مقاطع فولادی و وارد کننده مقاطع استنلس استیل از چین و به عنوان تامین کننده اصلی در زمینه انواع ورق : آلیاژی خاص، فولادی، گالوانیزه، روغنی، رنگی و ...، انواع مقاطع طویل : تیرآهن، هاش، میلگرد، ناوادنی، قوطی، نبشی و ... و انواع لوله ها : فولادی و گالوانیزه، درز دار و بدون درز در گریدها و استانداردهای آب و گاز با ارائه ی فاکتور رسمی در ظرفیت های حداقلی و حداکثری اقدام نموده است. نظر به سابقه مدیران و توان تیم بازرگانی این مجموعه، با کلیه کارخانه های تولیدکننده مقاطع فولادی در ایران ارتباط برقرار شده و امکان بارگیری مستقیم کالاهای مصرفی از کارخانه های مورد نظر خریداران امکان پذیر می باشد تا در صورت نیاز به ارسال بار در سراسر کشور جهت کاهش هزینه های باربری از نزدیکترین کارخانه یا انبار، کالای مورد نظر تامین و تحویل خریدار گردد. خاطر نشان می دارد که این مجموعه در برخی از کارخانه ها در دوره های زمانی، صاحب مقاطع تولیدی بوده و این موضوع امکان ارائه قیمت رقابتی را ایجاد نموده است.
خاطرنشان می دارد که کلیه تعاملات تجاری شامل حضور در مناقصات، اعلام قیمت در استعلام بها، صدور فاکتورها، مکاتبات تجاری و خدمات بازرگانی از طریق شرکت آسین صنعت مهر صورت می پذیرد.
در آخر نیز اعلام می دارد که این مجموعه امکان ارائه خدمات جانبی شامل : برش کاری، خم کاری، رزوه کاری، سوراخ کاری، آبکاری، گالوانیزه گرم و سرد و ... را دارا می باشد.
کد آگهی : 130837
بازدید : 1267
★★★★★★★★★★ 5/ 5 1267
Your رای: