منگنه های بادی-منگنه کوب بادی نووا مدل NTS-8016E

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
فروشگاه علمایی
آدرس
مشهد-بلوار قرنی
تلفن
05137291839
موبایل
09917964587
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

مشخصات منگنه کوب بادی نووا مدل NTS-8016E
منبع تغذیه این منگنه کوب، فشار باد است که باید برای فعال کردن آن را به دستگاه کمپرسور متصل نمود تا بتواند انرژی و توان خود را بدست آورد. این منگنه کوب بدنه ای بسیار سبک و خوش دست دارد که با رعایت تمامی اصول ارگونومیک طراحی و ساخته شده است تا کارایی بهتری داشته باشد و کاربر احساس خستگی و ناراحتی نداشته باشد. این مسئله به خصوص در هنگام کار طولانی مدت بسیار اهمیت پیدا می کند. علاوه بر آن، دماغه ای که برای این دستگاه ساخته شده است بسیار نازک می باشد تا بتوان کوبش بهتر و دقیق تری داشته باشد و کیفیت کار افزایش یابد.

این دستگاه از هر دو طرف مجهز به ضربه گیر می باشد تا مقاومت بالاتری داشته باشد و در برابر ضربه و فشارهای جانبی که ممکن است در کارگاه و شرایط کار برآن وارد شود، آسیبی نبیند. همچنین با استفاده از سنبه به طور کامل سخت کاری شده است تا مقاومت و سختی بدنه دوچندان گردد.

مخزن این منگنه کوب تا 150 عدد سوزن منگنه از نوع 80 ظرفیت دارد که می توان با استفاده از نشانگر میزان سوزن موجود که بر روی دستگاه قرار گرفته است، از تعداد موجودی های خود اطلاع پیدا کنید و در صورت نیاز آن را مجددا شارژ نمایید. همانطور که بیان شد، باید این دستگاه را با استفاده از شیلنگ فنری که دارد به کمپرسور متصول نمود و با استفاده از کوپلینگیکه بین آن دو قرار میگیرد میزان فشار خروجی را تنظیم نمود و منگنه زد. به جهت حفظ ایمنی بیشتر، نوک دماغه این دستگاه مجهز به سیستم ایمنی ضد شلیک می باشد که بی هوا و ناگهانی منگنه نزند و خطرات احتمالی به همراه نداشته باشد.
برای مشاهده لیست قیمت انواع منگنه کوب بادی می‌توانید کلیک کنید
کد آگهی : 130866
بازدید : 431
★★★★★★★★★★ 5/ 5 431
Your رای: