شکر-پرشر سوئیچ اشکرافت

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
نازنین انتظاری
آدرس
شهر تهران-خیابان مطهری
تلفن
02186031613
موبایل
09128446731
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

پرشر سوئیچ اشکرافت :سوالی که غالباً در اینترنت پرسیده می شود یا جستجو می شود ، این است که “پرشر فشار چیست ؟” به عنوان یک متخصص سنسور ، ما می خواهیم برای پاسخ به این سوال کمک کنیم.

بنابراین پرشر فشار چیست ؟ سوئیچ فشار وسیله ای الکتریکی است که فشار را در هر محیط معین اندازه گیری می کند. این نشان می دهد که وقتی یک سیستم به فشار خاصی رسیده است یا بسته به حد تعیین شده توسط کاربر ، فشار از دست داده است.

در پرشر سوئیچ اشکرافت که دارای پورت واحد است ، فشار از طریق درگاه وارد می شود و به دیافراگم داخلی برخورد می کند. اگر نیرویی که وارد درگاه می شود بیشتر از نیرویی است که توسط فنر از پیش بارگذاری شده اعمال می شود ، کانتکت های سوئیچ باعث ایجاد یا شکستن مدار می شوند. این کار باعث ایجاد زنگ در سیستم می شود و به کاربر هشدار می دهد که فشار در محیط داده شده تغییر کرده است.
کد آگهی : 130989
بازدید : 208
★★★★★★★★★★ 5/ 5 208
Your رای: