متریال خاص-گیج فشار کوبولد مدلMAN-T

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
نازنین انتظاری
آدرس
شهر تهران-خیابان مطهری
تلفن
02186031613
موبایل
09128446731
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

این گیج فشار کوبلد برای اندازه گیری همزمان فشار بخار و دمای بخار مربوطه استفاده می شود. این گیج ها می تواند با تا ۳ مقیاس دما برای استفاده با عامل های خنک سازی گوناگون ساخته شود. آنها می توانند برای متداول ترین مواد معدنی و خنک کننده های آلی ارائه شود.همچنین پایداریمتریال گیج فشارباید لحاظ شود. همه گیج های فشار مطابق با دستورالعمل های عمومی بین المللی است و به استانداردها و همچنین الزامات خاص برنامه توجه دارد. آنها نتیجه هفتاد سال تجربه کوبولد در ساخت گیج های فشار است.

محفظه: 63 mm, 80 mm, 100 mm

اتصال : G ¼, 7/16-20 UNF

متریال : فولاد ، فولاد ضد زنگ سیاه رنگ

اتصال: برنجی، فولاد ضد زنگ

محدوده اندازه گیری: -۱ … +۹ بار … -۱ … +۴۰ بار

مقیاس: فشار و دما

گزینه

پر کردن محلول

حفاظت پیرامون محدوده، اتصالات

طراحی محفظه خاص

اصول اندازه گیری

اندازه گیری فشار مکانیکی از یک اصل عنصر اندازه گیری الاستیک استفاده می کند که وقتی تحت فشار است یک انحراف قابل تجدید ، دقیقاً تعریف شده را به وجود می آورد . اعمال حرکت این را به یک حرکت چرخشی عقربه تبدیل می کند.فشار در عنصر اندازه گیری می تواند در صفحه شماره گیر خوانده شود.

۰۲۱-۸۶۱۲۲۵۲۹
۰۲۱-۸۶۰۳۱۶۰۷
۰۲۱-۸۶۰۳۱۷۳۶
۰۲۱-۸۸۷۴۶۶۶۴
۰۲۱-۸۸۷۴۶۶۶۳
کد آگهی : 131174
بازدید : 266
★★★★★★★★★★ 5/ 5 266
Your رای: