فروش پایان کار نیست-تجارت بین المللی با سیام

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
a
آدرس
کرج-
تلفن
09915932749

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

شرکت تجارت سیام یک واحد بازرگانی معتبر بین‌المللی است که با سابقه بالا در گستره خرید و فروش، صادرات و واردات و .. با اقدامات گمرکی شفاف فعالیت می‌کند. تجارت سیام با بهره‌گیری از تجارب موفق خود از طریق انواع راه‌های حمل و نقل در سطوح مختلف جهانی، توانسته تولیدات مختلفی از جمله محصولات غذایی و کالاهای صنعتی و .. را در سراسر جهان پوشش دهد. شرکت تجارت سیام دارای کادری کارآزموده و موفق بوده و به ارائه این خدمات می‌پردازد.
شرکت تجارت سیام از ابتدا تا پایان راه همراه همیشگی شما بازرگانان و تاجران گرامی بوده است و توانسته پل ارتباطی خوبی بین شما و تولیدکنندگان باشد. لازم به ذکر است که ما با شرکتهای معتبر کشتیرانی و حمل و نقل در ارتباط هستیم تا در زمینه های حمل و نقل و ترخیص کالا شما دوستان را راهنمایی و یاری رسانیم.
زیر مجموعه فعالیت های شرکت تجاری سیام:
 تجارت بین الملل
 ارتباطات تجاری در داخل و خارج کشور
 ترخیص انواع کالا
 خرید و فروش و توزیع کالا
 صفر تا صد اقدامات گمرکی
 انعقاد قراردادهای دولتی و بین المللی
 سرمایه گذاری‌های موفق

www.ayaran.co

کد آگهی : 131219
بازدید : 314
★★★★★★★★★★ 5/ 5 314
Your رای: