مشاوره پیش از ازدواج-مهاجرتی آسان با سون استار

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
a
آدرس
کرج-
تلفن
09915932749

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

گروه مهاجرتی سون استار با تکیه بر اعتبار چندین ساله و تخصص بالای خود توانسته در عرصه انواع اقدامات مهاجرتی به مراجعین خود بهترین و مطمئن‌ترین روش‌های مهاجرتی را ارائه دهد. سون استار متخصص در اخذ ویزاهای تحصیلی، کاری، توریستی، سرمایه گذاری، ازدواج، کسب و کار و ... بوده و همیشه بهترین و سریع‌ترین روش امکان اخذ اقامت را با توجه به شرایط افراد عرضه می‌‌دارد.
گروه مهاجرتی سون استار با کادری موفق، ارائه دهنده بهترین راه های مهاجرتی و اقامت قانونی به تمام اقشار متقاضی اعم از دانشجویان، تجار، سرمایه گذاران و .. است. در واقع گروه مهاجرتی سون استار برای کسانی که به دنبال راهی مطمئن و قانونی برای آینده‌ای روشن هستند، به بهترین نحو ممکن آماده خدمت رسانی است.

خدمات ما:
• اخذ انواع ویزا کاری و تحصیلی در آلمان
• اخذ ویزای آویسبیلدونگ از آلمان
مشاوره رایگان و اخذ انواع پذیرش تحصیلی و بورسیه تحصیلی در آلمان
• اقامت دائم و اخذ شهروندی در آلمان
• مهاجرت از طریق تجارت و سرمایه گذاری و ثبت شرکت در مالزی
• اقامت از طریق کاریابی یا پیشنهاد کاری در تایلند

اعتماد – مهاجرت – نتیجه (امن)

www.sevenimmigrant.com

کد آگهی : 131222
بازدید : 406
★★★★★★★★★★ 5/ 5 406
Your رای: