بالا تنه-بنتونیت-خواص

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
زمینکاو
آدرس
شهر تهران-تهران-شهرک غرب
تلفن
02188385543
موبایل
09365077781

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

بنتونيت گروهی از ترکیبات فيلوسيليكاتی طبیعی بوده که ساختار کریستالی لایه ای داشته و عمدتاً از مونت موريلونيت (كاني هاي گروه اسمكتيت) تشكيل شده اند و داراي خواص فيزيكي خاصيت جذب و نگهداري آب براي مدت طولاني، خاصيت تبادل كاتيوني فوق‌العاده (CEC)، جذب عناصر فلزي سنگين و فيلتر يا غربال مولكولي می باشد. بطور کلی بنتونیت در افزايش عملكرد محصولات كشاورزي و بهره‌وري خاك و همچنين صرفه‌جوئي در مصرف كود شيميائي، آب و استفاده بهينه از كودهاي حيواني بسيار موثر مي‌باشد.
فروش بنتونیت
فوايد کاربرد بنتونیت در کشاورزی را می توان از جمله صرفه‌جوئي در مصرف آب و در مناطق خشك و كم‌آب كاهش ميزان آبياري (به دلیل ظرفیت جذب و نگهداری بالای آب توسط آن) نام برد و همچنین قابليت تبادل كاتيوني فوق‌العاده (CEC) آن باعث صرفه‌جوئي در مصرف كودهاي شيميايي شده و بازدهي كود را بالا مي‌برد. بنتونیت از آلودگي آبهاي زيرزميني و سطحي كه در اثر استفاده از كودهاي شيميايي به وجود مي‌آيد، كاسته و به بهداشت محيط كمك مي‌كند و موجب افزايش توليد در واحد سطح گرديده و در نتيجه سود بيشتري را متوجه كشاورزان مي‌نمايد.
فروش بنتونیت
بنتونیت نه تنها خود در از بين بردن پاره‌اي از آفتهاي نباتي موثر است بلكه به عنوان كرير (CARRIER) سموم بكار مي‌رود و با محبوس كردن مواد از ته و آزاد‌سازي تدريجي آن به هنگام نياز، از سوزش ريشه گياه جلوگيري مي‌كند.
شرکت زمین کاو تامین کننده بنتونیت کشاورزی می باشد

نحوه خرید و ارتباط با شرکت
شرکت زمین کاو
www.zaminkav.com
info@zaminkav.com
تلفن: 3-88385541-021
موبایل شرکت: 09365077781

کد آگهی : 131241
بازدید : 335
★★★★★★★★★★ 5/ 5 335
Your رای:
جدیدترین های مرتبط بابالا تنه 1 مورد
تنها مرکز تخصصی مشاوره خط رنگ پودری در ایران

تنها مرکز تخصصی مشاوره خط رنگ پودری در ایران

تجهیزات خط رنگ آبتین
1396/5/23 11:48:28

تجهیزات خط رنگ آبتین: : دستگاه رنگ پاش پودری DJS دارای استاندارد تکنیکال اتحادیه اروپا مشخصات فنی د ... ۰۰ و فرکانس kHZ ۴۰(بالا ترین فرکانس موجود در دستگاههای پاشش پودر در ایران) قابلیت پاششg ۶۰۰ پودر