کیف چرم-دستگاه گشت و نگهبانی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
دوربین
آدرس
شهر تهران-تهران -منطقه ۲۲ ،شهرک راه آهن
تلفن
02144733549
موبایل
09125656142
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

دستگاه گشت و نگهبانی WM-5000V5Security Guard Tour
دسته : تجهیزات امنیتی و ارتباطی
استفاده آسان
اتصال دستگاه به کامپیوتر توسط پورت USB
دارای کیف چرمی
امکان ویرایش اطلاعات ثبت شده
امکان معرفی نگهبان و فضاهای متعدد
گزارش گیری تعداد نقاط سرکشی هر نگهبان
دستگاه گشت و نگهبانی WM-5000V5
دستگاه گشت و نگهبانی یکی از ملزومات اصلی بخش حراست در اماکنی مانند صنایع و کارخانه‌های بزرگ ، مراکز تجاری بزرگ، صنایع پتروشیمی، مراکز امنیتی و … است. مهمترین کاربرد این سیستم، ایجاد یک برنامه مدون جهت سرکشی و بازرسی از بخش‌ها و محوطه‌های حساس مانند انبار است. نگهبان در سرکشی به نقاط مورد نظر (chek point)، با استفاده از دستگاه گشت زنی، حضور خود را در آن بخش ثبت می‌کند و دیگر نیازی به ثبت دستی و سنتی بر روی برگه‌ها نیست. زمان و مکان سرکشی‌ها به صورت دقیق در این دستگاه ثبت شده و قابل گزارش گیری می‌باشد
دستگاه گشت و نگهبانی 5000V5
دستگاه گشت و نگهبانی از مدرنترین سیستم های نگهبانی و سرکشی نگهبانان از مکان ها و فضاهای مورد نظر می باشد که از قبل توسط مدیریت یا مسئولین حراست و بازرسی برنامه ریزی شده است . در این سیستم یک نرم افزار بر روی یک کامپیوتر و یا سرور نصب شده و میتوان تیم های نگهبانی مختلف ، نگهبانان مختلف و ده ها فضا را به سیستم معرفی نمود تا بر اساس برنامه تنظیم شده نگهبانی اقدام به گشت زنی نمایند.
از مزایای دستگاه گشت و نگهبانی اطمینان از عملکرد نگهبانان می باشد که پس از نگهبانی و یا در روزهای بعد ، بنا به صلاحدید مدیریت ، دستگاه به سیسم متصل شده و اطلاعات فراخوانی می شود و مسئولین مربوطه از درستی و یا نادرستی عملکرد نگهبان بصورت دقیق مطلع می گردند . نرم افزار گشت و نگهبانی شرکت انطباق گستر سپهر بصورت کاملا رایگان در اختیار کاربران عزیز قرار می گیرد.
پشتیبانی و خدمات پس از فروش دستگاه گشت و نگهبانی از وظایف ذاتی شرکت انطباق گستر سپهر می باشد.
در این سیستم با استفاده از یک سامانه مرکزی، یک یا چند دستگاه سیستم پیشرفته دستگاه پرتابل اسکن و برداشت داده ها و ده ها عدد تگ که در محل های مورد سرکشی و یا کنترل نصب می گردد و باید به آن مکان ها سرکشی کرد، که شرکت EGSEPEHR(انطباق گستر سپهر) مفتخر است این محصول با کیفیت را، در اختیار ارگان های و سازمان ها و شرکت ها قرار دهد.
مزایای دستگاه گشت و نگهبانی
اگر به دنبال بالارفتن ضریب اطمینان در فرایند حراست و حفاظت از سازمان خود هستید یکی از راه های آن استفاده از دستگاه گشت و نگهبانی است .
دستگاه گشت و نگهبانی 5000V5 یک ابزار کمکی بسیار مطمئن برای کمک به سیستم حراستی سازمان ها می باشد. با استفاده از دستگاه گشت و نگهبانی میتوان از جضور به موقع نگهبانان ، پاسبخش ها ، مأمورین کنترل نگهبانان ، سرپرستان و ... طبق برنامه سرکشی اطمینان لازم را بدست آورد.
استفاده از دستگاه گشت و نگهبانی ما را از نوشتن گزارش های دستی که همواره صحت و سقم آن نامشخص است بی نیاز می کند. و می توانیم مدیریت و نظارت بهتر و دقیقتری بر روی پرسنل خود داشته باشیم .
https://egsepehr.com
02144733549



کد آگهی : 131281
بازدید : 764
★★★★★★★★★★ 5/ 5 764
Your رای: