پخش خازن-تهیه و توزیع خازن ای تی AT و خازن دی سی DC

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
حمید رضا فرخی
آدرس
شهر تهران-
تلفن
02133987201
موبایل
09129097439

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

فروشگاه برق و صنعت فرخی با تهیه و توزیع انواع خازن و همچنین تولید و توزیع قرقره کابل فلزی در خدمت مشتریان میباشد .


تهیه و توزیع خازن کیلو واری و تهیه و توزیع خازن کیلو فارادی و همچنین تهیه و توزیع خازن ای تی AT و تهیه و توزیع خازن دی سی DC را از فروشگاه برق و صنعت فرخی بخواهید .

فروشگاه برق و صنعت فرخی پخش کننده عمده خازن های تخصصی از جمله بهترین مرکز فروش خازن های تخصصی با بهترین قیمت خازن در تهران میباشد .

بورس خازن دی سی DC و بورس خازن ای تی AT و همچنین خازن کیلو فارادی و خازن کیلو واری را از فروشگاه برق و صنعت فرخی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت بخواهید .

فروشگاه برق و صنعت فرخی مرکز تولید و فروش قرقره کابل جمع کن با بهترین کیفیت میباشد این مجموعه بعنوان تولید کننده قرقره کابل فلزی ، قرقره کابل برق و همچنین قرقره سیم و کابل از بهترین مراکز تولید و فروش و پخش قرقره کابل فلزی با بهترین کیفیت میباشد .
کد آگهی : 131290
بازدید : 1396
★★★★★★★★★★ 5/ 5 1396
Your رای: