رشت-آموزش ارز دیجیتال در رشت

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
محمد صدیقی
آدرس
رشت-رشت، بلوار شهدای گمنام (میدان جهاد به سمت یخسازی)، روبروی کوی آریا، ساختمان تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور، طبقه 3
تلفن
013-33528077
موبایل
09118289005
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

در دوره آموزش ارز دیجیتال در مجتمع آموزشی گیلار، کارآموزان با مفاهیم اصلی بازار ارز دیجیتال، نحوه استفاده از کیف پول، آشنایی با بهترین صرافی های داخلی و نحوه خرید و فروش ارزهای دیجیتال آشنا می شوند.

همچنین در این دوره روش های کسب درآمد ارزهای دیجیتال، تکنیکال مقدماتی و پیشرفته، فاندامنتال پیشرفته به طور جامع آموزش داده می شود.

خرید و فروش ارز دیجیتال مهارت مهمی ست که در این دوره به صورت حرفه ای توسط اساتید با تجربه که سابقه درخشانی در زمینه آموزش دارند و همچنین معامله گران حرفه ای هستند آموزش داده می شود.

یکی از مهارتهای کاربردی این دوره آموزش ترید ارزهای دیجیتال با اصول علمی و زیر نظر مربی توانمند به عنوان راهنما و کوچ است.

با یادگیری اصول و فنون معامله گری ارز دیجیتال و فارکس در مجتمع آموزشی گیلار، قبل از پایان دوره آموزشی ارز دیجیتال با سودی که از طریق معاملات می کنید پولی را که برای یادگیری پرداخت کرده اید به دست می آورید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره آموزش ارز دیجیتال در رشت می توانید به سایت مجتمع آموزشی گیلار مراجعه نمایید و یا با شماره موبایل آموزشگاه گیلار تماس بگیرید.



کد آگهی : 131292
بازدید : 418
★★★★★★★★★★ 5/ 5 418
Your رای: