ولو فیشر-شیر پروانه ای فیشر

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
نازنین انتظاری
آدرس
شهر تهران-خیابان مطهری
تلفن
02186031613
موبایل
09128446731
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

شیرهای پروانه‌ای (شیر پروانه ای فیشر ) یکی از رایج‌ترین و مهم‌ترین شیرهای کنترل از نوع Rotary Motion می‌باشند. از مزایای این شیر، مقاومت کمتر در مقابل جریان و ظرفیت بالاتر آن می‌باشد.باترفلای ولو فیشر از نقطه نظر طراحی بسیار متنوع می‌باشند. این شیرها از لحاظ اقتصادی بخصوص در سایزهای بالا به علت ساختمان و طراحی ساده و ظرفیت بالا مناسب می‌باشند. برای نصب آن‌ها فضای کمی نیاز می‌باشد و به علت افت فشار کم دو طرف شیر، هزینه‌های پمپاژ کاهش می‌یابد.

شیر پروانه ای فیشر از سایز “2 اینچ به بالا ساخته می‌شوند. از معایب این نوع شیرها Torque زیاد مورد نیاز جهت باز کردن شیر می‌باشد که در طراحی‌های جدید با تغییراتی در شکل disc، این مشکل تا حد قابل توجهی کمتر شده است.
۰۲۱-۸۶۱۲۲۵۲۹
۰۲۱-۸۶۰۳۱۶۰۷
۰۲۱-۸۶۰۳۱۷۳۶
۰۲۱-۸۸۷۴۶۶۶۴
۰۲۱-۸۸۷۴۶۶۶۳

کد آگهی : 131318
بازدید : 286
★★★★★★★★★★ 5/ 5 286
Your رای: