• پیش ساخته-شیرهای میکرفلو وریپک از مازونیلان VARIPAK

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
نازنین انتظاری
آدرس
شهر تهران-خیابان مطهری
تلفن
02186031613
موبایل
09128446731
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

شیر میکروفلو به منظور کنترل فرایندهای با جریان کم , دقت بالا , قابلیت و انعطاف فراوان و ابعاد کوچکتر طراحی و ساخته می‌ شوند. خصوصیات کلیدی آن به شرح زیر است:

ظرفیت قابل تنظیم Adjustable Cv
این شیرها با قابلیت استثنایی تنظیم ظرفیت عرضه می شوند . به عبارت دیگر کاربر میتواند به سادگی ظرفیت عبوری جریان در شیر را جهت سازگاری با شرایط متفاوت فرایند کاهش و یا افزایش دهد. فقط کافی است که پیچ تنظیم مربوطه را در عملگر (Actuator) تنظیم کرد. به همین سادگی !

ساختار جمع و جور
با توجه به طراحی بهینه و فناوری پیشرفته عمل کرد شیرهای وریپک ( Varipak ) در هنگام نصب کمترین فضا را نسبت به نمونه های مشابه اشغال میکنند.

۰۲۱-۸۶۱۲۲۵۲۹
۰۲۱-۸۶۰۳۱۶۰۷
۰۲۱-۸۶۰۳۱۷۳۶
۰۲۱-۸۸۷۴۶۶۶۴
۰۲۱-۸۸۷۴۶۶۶۳
کد آگهی : 131329
بازدید : 206
★★★★★★★★★★ 5/ 5 206
Your رای:
جدیدترین های مرتبط با• پیش ساخته 1 مورد
پیشرفته ترین انژکتورشور در بازار

پیشرفته ترین انژکتورشور در بازار

نگارخودرو
1396/5/28 10:36:00

مشخصات دستگاه انژکتور شور هوشمند سخن گو نگار خودرو: ابتکاری نو در تکنولوژی دستگاههای انژکتور شور ب ... مشخصات دستگاه انژکتور شور هوشمند سخن گو نگار خودرو: ابتکاری نو در تکنولوژی دستگاههای انژکتور شور ب