ولو فیشر-کنترل ولو فیشر

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
نازنین انتظاری
آدرس
شهر تهران-خیابان مطهری
تلفن
02186031613
موبایل
09128446731
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

شیر کنترل ( کنترل ولو fisher) یک قسمت مهم از حلقه کنترل است. شیر کنترل ( گلوب ولو فیشر ) یک مایع روان مانند گاز ، بخار ، آب یا ترکیبات شیمیایی را برای جبران اختلال در بار دستکاری می کند و روند تنظیم شده را تا حد ممکن نزدیک به نقطه تنظیم دلخواه نگه می دارد.

گلوب ولو فیشر سرعت جریان سیال را تنظیم می کند زیرا موقعیت پلاگ یا دیسک سوپاپ توسط یک محرک تغییر می یابد. از کنترل ولو fisher استفاده می شود تا یک متغیر فرآیند تا حد امکان به نقطه تنظیم دلخواه نزدیک شود. نقاط تنظیم كنترل معمولاً سرعت ، فشار و دما هستند. پارامترهای محصول مانند چگالی ، غلظت ، سطح مایع و غیره را نیز می توان با کنترل ولو فیشر کنترل کرد.

یک گلوب ولو فیشر از یک حرکت خطی استفاده می کند تا یک عضو بسته را به داخل و خارج از یک سیت منتقل کند. آنها دارای بدنی هستند که با یک حفره به شکل گلوبولار در اطراف ناحیه متمایز می شوند و برای تنظیم جریان در هنگام استفاده از یک اکچویتور طراحی شده اند. بسیاری از بدنه های ولو منفرد از ساخت کیج (cage ) یا سبک نگهدارنده برای نگه داشتن حلقه سیت ، راهنمایی سوپاپ و وسیله ای برای تعیین خصوصیات خاص جریان ولو استفاده می کنند.
۰۲۱-۸۶۱۲۲۵۲۹
۰۲۱-۸۶۰۳۱۶۰۷
۰۲۱-۸۶۰۳۱۷۳۶
۰۲۱-۸۸۷۴۶۶۶۴
۰۲۱-۸۸۷۴۶۶۶۳

کد آگهی : 131392
بازدید : 301
★★★★★★★★★★ 5/ 5 301
Your رای: