کنترل ولو فیشر-کنترل ولو فیشر ED

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
نازنین انتظاری
آدرس
شهر تهران-خیابان مطهری
تلفن
02186031613
موبایل
09128446731
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

کنترل ولو (کنترل ولو فیشر ED) دستگاهي با قدرت است كه قادر به تعديل جريان در درجات مختلف بين حداقل جريان و ظرفيت كامل در پاسخ به يك سيگنال از سيستم كنترل است. کنترل ولو (شیر پنوماتیکی فیشر) ممکن است به طور گسترده ای توسط عملکرد آنها به عنوان نوع “on-off” یا “تدریجی” طبقه بندی شوند.

یک شیر پنوماتیکی فیشر از یک مکانیزم اکچویتور تشکیل شده است که قادر به تغییر موقعیت عنصر کنترل جریان در شیر است. مدولاتور شیر با حرکت یک شاخه سوپاپ نسبت به پورت (های) واقع در بدنه سوپاپ جریان می یابد. سوپاپ به یک ساقه متصل شده است که به نوبه خود به اکچویتور وصل می شود. محرک ، که می تواند پنوماتیک یا برقی کار کند ، حرکت ساقه را طبق دستور دستگاه کنترل خارجی هدایت می کند. محرک به یک سیگنال خارجی پاسخ می دهد که معمولاً از یک کنترلر تهیه می شود. کنترلر و شیر در کنار هم یک حلقه اصلی کنترل را تشکیل می دهند.

۰۲۱-۸۶۱۲۲۵۲۹
۰۲۱-۸۶۰۳۱۶۰۷
۰۲۱-۸۶۰۳۱۷۳۶
۰۲۱-۸۸۷۴۶۶۶۴
۰۲۱-۸۸۷۴۶۶۶۳
کد آگهی : 131408
بازدید : 317
★★★★★★★★★★ 5/ 5 317
Your رای: