ولو فیشر-کنترل ولو فیشر مدل GX

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
نازنین انتظاری
آدرس
شهر تهران-خیابان مطهری
تلفن
02186031613
موبایل
09128446731
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

کنترل ولو فیشر GX سرعت جریان سیال را تنظیم می کند زیرا موقعیت پلاگ توسط یک محرک تغییر می یابد. از کنترل ولو پنوماتیک استفاده می شود تا یک متغیر فرآیند تا حد امکان به نقطه تنظیم دلخواه نزدیک شود. نقاط تنظیم کنترل ولو پنوماتیک معمولاً سرعت ، فشار و دما هستند. پارامترهای محصول مانند چگالی ، غلظت ، سطح مایع و غیره را نیز می توان با کنترل ولو کنترل کرد.

نصب کنترل ولو از بدنه شیر، اکچویتور، پوزیشنر و لوازم جانبی تشکیل شده است. این بدنه شامل یک مونتاژ درپوش و قطعات اصلاح شده است. طراحی آن در برابر فشار استاتیک مایع و فشار دیفرانسیل مقاومت می کند ، جریان سیال را فراهم می کند ، انتهای اتصال لوله را فراهم می کند ، و از سطوح سیت و یک عضو بستن شیر پشتیبانی می کند. اکچویتورها دستگاه های پنوماتیک ، هیدرولیکی یا برقی هستند که نیروی باز و بسته شدن شیر را فراهم می کنند. پوزیشنرها برای حفظ یک نقطه تنظیم مطلوب ، حرکت محرک واقعی را نظارت و کنترل می کند. لوازم جانبی شامل مبدل های الکترو پنوماتیک ، تنظیم کننده فشار ، چرخ های دستی ، نشانگرهای موقعیت و کلیدهای محدود است.

تجهیز فوق و سیستم اکچویتور می تواند طیف وسیعی از جریان ها و الزامات اندازه گیری خطوط لوله را تامین کند. این ولو ساختار سه طرفه ای دارد که برای کنترل دقیق دما مناسب است. معبرهای مهندسی شده در داخل بدنه ولو ظرفیت مطلوبی را برای یک الگوی جریان پایدار وعملکرد روان ایجاد می کند.
کد آگهی : 131531
بازدید : 505
★★★★★★★★★★ 5/ 5 505
Your رای: