فروش oes-نمایندگی فروش دستگاه ICP-OES مدل Optima 8300

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
شناساپرتوژن
آدرس
شهر تهران-تهران،خیابان شمس تبریزی شمالی، خیابان نیک رای،پلاک3،واحد13
تلفن
22919474
موبایل
09199060602
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

PERKIN ELMER Optima 8300 یک طیف سنج قدرتمند است که عملکرد قابل اعتمادی را برای طیف گسترده ای از کاربردهای تحلیلی ارائه می دهد. یک راه حل تحلیلی کارآمد و قابل اعتماد برای تجزیه و تحلیل طیف وسیعی از خواص فیزیکی و شیمیایی مواد است. Optima 8300 دارای طیف وسیعی از اجزای نوری است که شامل یک مونوکروماتور پرقدرت، آشکارساز چند کاناله و یک CCD خنک شده با حساسیت بالا است. این طیف‌سنج دارای یک حالت اسکن کارآمد است که به کاربر اجازه می‌دهد تا محدوده طول موجی را که باید اندازه‌گیری شود، علاوه بر تعداد اسکن‌هایی که باید انجام شود، انتخاب کند.
برای اطلاعات بیشتر از موجودی و قیمت و مشخصات فنی دستگاه طیف سنج اسپکترومتر نشر نوری ICP
(ICP Optical Emission Spectrometer) با کارشناسان فنی شرکت شناساپرتوژن تماس حاصل فرمائید.

Optima 8300 ساخت کمپانی پرکین المر یک طیف سنج بسیار قابل اعتماد و کاربر پسند است. طراحی قوی آن تضمین می کند که می تواند در برابر سختی های استفاده معمول آزمایشگاهی مقاومت کند. علاوه بر این، کنسول کاربر پسند امکان عملیات آسان و جمع آوری داده ها را فراهم می کند. به طور کلی، Optima 8300 یک ابزار ایده آل برای انواع برنامه های تحلیلی است.

 جهت مشاوره، استعلام قیمت و خرید دستگاه ICP-OES ساخت کمپانی پرکین المر مدل 8300 optima با کارشناسان و متخصصان شرکت پرتوژن تماس حاصل فرمائید.

برچسب ها: قیمت دستگاه ای سی پی، قیمت دستگاه icp oes، نمایندگی برند پرکین المر،دستگاه icp چیست، مشخصات دستگاه icp oes، خرید دستگاه ICP-OES، اسپکترومتر نوری، دستگاه طیف سنج پلاسمای ICP، نمایندگی خرید و فروش دستگاه ICP، اسپکتروفتومتر پلاسما جفت شده القایی، فروش دستگاه ICP

کد آگهی : 131820
بازدید : 665
★★★★★★★★★★ 5/ 5 665
Your رای: