زمین در رشت-کائولن-خواص مهم صنعتی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
زمینکاو
آدرس
شهر تهران-تهران-شهرک غرب
تلفن
02188385543
موبایل
09365077781

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

کائولن دارای خواص منحصربفردی است که در صنعت به عنوان یک ماده معدنی مهم شناخته می‌شود. رنگ سفید، اندازه ریز ذرات، غیرقابل سایش بودن، پایداری شیمیایی و نقطه ذوب بالای آن از جمله ویژگی‌های کائولن است که باعث می‌شود در بسیاری از صنایع یک ماده کاربردی و مقرون به صرفه باشد.
فرش کائولن
از جمله خصوصيات اقتصادي مهم كائولن اندازه ريز ذرات آن مي‌باشد. این کانی از مجموعه‌هاي سستي از بلورهاي ريز كه بيشتر شكل و اندازه ثابتي دارند، تشكيل شده است. اندازه کائولن مورد استفاده در صنعت كمتر از دو ميكرون است و اندازه ذرات كائولن را بر حسب درصد وزني ذرات كوچك‌تر از دو ميكرون بيان مي‌کنند. از آنجا که اغلب ديگر موادي كه به عنوان رنگدانه، پركننده، پوشش‌دهنده و روان‌ساز استفاده مي‌شوند، بايد به وسيله عمليات هزينه بر خردايش و آسيا كردن، كاهش اندازه داده و به پودر تبديل شوند که این موضوع علاوه بر هزينه‌دار بودن، تقليل اندازه آنها نيز تصادفي بوده و به طور غيرمنظم شكسته مي‌شوند، ریز بودن ذرات کائولن، يك مزيت اقتصادي براي آن محسوب مي‌شود.
مورد استفاده صنعتی کائولن وابستگی زیادی به توزیع اندازه ذرات آن دارد. در برخی از صنایع کائولن با دانه‌بندی درشت‌تر و در برخی دیگر توزیع ذرات ریزی از ذرات کائولن مورد نیاز است.

نحوه خرید و ارتباط با شرکت
شرکت زمین کاو
www.zaminkav.com
info@zaminkav.com
تلفن: 3-88385541-021
موبایل شرکت: 09365077781

کد آگهی : 132027
بازدید : 399
★★★★★★★★★★ 5/ 5 399
Your رای: