دستگاه گاز نیتروژن-بنتونیت-بسترحیوانات

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
زمینکاو
آدرس
شهر تهران-تهران-شهرک غرب
تلفن
02188385543
موبایل
09365077781

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

بنتونیت با توجه به خصوصیات منحصر به فرد و فوق العاده یک ماده معدنی بسیار ارزشمند و کارآمد به حساب می آید. از جمله این موارد استفاده در بستر دام و طیور می باشد. استفاده از بنتونیت در بستر حیوانات علاوه بر جذب رطوبت فضولات و به طور کلی بستر، باعث جذب و کاهش آمونیاک نیز می شود. در مزارع بزرگ پرورش دام و طیور حجم زیادی مدفوع و فضولات تولید می‌شود که باعث انتشار عوامل بیماری‌زا، آلودگی هوا و ایجاد بوی نامطبوع می‌شود .یکی از این گازهای مضر که باعث آلودگی محیط می‌شود، آمونیاک است.
فروش بنتونیت
این گاز توسط باکتری‌ها و فعالیت آنزیم‌ها در مدفوع حیوانات و طیور تولید می‌شود و سپس وارد محیط اطراف حیوان شده و موجب مسمومیت حیوانات می‌شود. بنتونیت سبب جذب نیتروژن آمونیاکی و حذف اثرات مضر آن می‌شود. به همین دلیل در تصفیه فاضلاب گاوداری از آن استفاده می‌شود. به گونه ای که در تحقیقات انجام شده استفاده از ٢۵/٦ درصد بنتونیت در فاضلاب، سبب جذب ۵٠ درصد نیتروژن آمونیاکی و فسفر محلول شده است.
فروش بنتونیت
استفاده از بنتونیت در مدفوع و کود جوجه‌ها، باعث کاهش میزان قارچ‌ها می‌شود و باعث جذب آب در محيط آبي دستگاه گوارش، توليد ژل چسبنده، کاهش عبور مواد از روده، افزايش هضم و جذب مواد مغذي و بهبود عملکرد حیوان می شود.


شرکت زمین کاو
www.zaminkav.com
info@zaminkav.com
تلفن: 3-88385541-021
موبایل شرکت: 09365077781


کد آگهی : 132029
بازدید : 553
★★★★★★★★★★ 5/ 5 553
Your رای:
جدیدترین های مرتبط بادستگاه گاز نیتروژن 1 مورد
گاز هلیوم خالص آزمایشگاهی،گرید 5 و 6

گاز هلیوم خالص آزمایشگاهی،گرید 5 و 6

سلامت گاز البرز
1396/5/30 14:30:35

شرکت سلامت گاز البرز عرضه کننده گاز هلیم فوق خالص و با کم ترین حد ناخالصی و کاملا تضمینی با گرید 5 د ... ارف حساس صنعتی به خصوص صنایع لیزر و دستگاه های فوق تخصصی پزشکی. همچنین کلیه ترکیبات(میکس) گاز هلیوم