ولو فیشر-پوزیشنر فیشر ۳۵۸۲

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
نازنین انتظاری
آدرس
شهر تهران-خیابان مطهری
تلفن
02186031613
موبایل
09128446731
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

پوزیشنر فیشر ۳۵۸۲ :پوزیشنر پنوماتیکی دستگاه هایی هستند که با افزایش یا کاهش فشار بار هوا بر روی محرک ، شیر را در وضعیت صحیح قرار می دهند. به جای اینکه کنترل کننده ،سیگنال را مستقیم به اکچویتور منتقل کند ، یک پوزیشنر سیگنال را دریافت و موقعیت دقیق شیر را حس می کند و سیگنال را به محرک انتقال می دهد.

پوزیشنر یك کنترل ولو معمولاً روی یوک یا قسمت بالای یك اکچویتور پنوماتیكی (برای شیرهای كنترل خطی) یا نزدیك انتهای شافت (برای شیرهای كنترل چرخشی) نصب می شوند. برای هر یک از تنظیمات ، پوزیشنر به صورت مکانیکی به ساقه شیر یا شافت شیر وصل می شود. این امر باعث می شود تا موقعیت ولو با موقعیت درخواست شده توسط کنترل کننده مقایسه شود.

پوزیشنر فیشر ۳۵۸۲
پوزیشنر پنوماتیکی فیشر ۳۵۸۲ با مجموعه های کنترل ولو های خطی استفاده می شود. این پوزیشنر پنوماتیکی سیگنال ورودی پنوماتیک را از یک دستگاه کنترل دریافت می کند و فشار تغذیه را به محرک شیر کنترل تعدیل می کند و موقعیت ساقه ولو را دقیق و متناسب با سیگنال ورودی پنوماتیک ارائه می دهد.

۰۲۱-۸۶۱۲۲۵۲۹
۰۲۱-۸۶۰۳۱۶۰۷
۰۲۱-۸۶۰۳۱۷۳۶
۰۲۱-۸۸۷۴۶۶۶۴
۰۲۱-۸۸۷۴۶۶۶۳

کد آگهی : 132087
بازدید : 186
★★★★★★★★★★ 5/ 5 186
Your رای:
کلمات کلیدی