دال-فروش تخصصی دستگاه کجلدال V40 بخشی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
بخشی
آدرس
شهر تهران-خیابان آزادی - تقاطع استاد معین - ساختمان 555 - پلاک 486 - طبقه دوم - واحد 6
تلفن
66023971
موبایل
09123225608
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

دستگاه کجلدال اتوماتیک V40 یکی از بارزترین تولیدات و مهم تر از آن یکی از افتخارات گروه تولیدی صنایع آزمایشگاهی بخشی می باشد که کار اصلی این دستگاه اندازه گیری دقیق میزان نیتروژن و پروتئین مواد است. علت اهمیت بسیار بالای این دستگاه، میزان دقت بالا، ایمنی دستگاه و زمان بسیار کوتاهی که صرف تقطیر و آزمایش می‌کند می باشد که به دلیل این هم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
کاربرد کجلدال اتوماتیک V40
از دستگاه کجلدال اتوماتیک V40 در بسیاری از صنایع از جمله : کشاورزی، صنایع غذایی و کود های شیمیایی بهره می برند. در صنعت کشاورزی از این وسیله به دلیل میزان بالای دقت در اندازه گیری برای اندازه گیری میزان پروتئین و نیتروژن موجود در خاک بهره می برند.
از جمله کاربرد‌های دیگری که این محصول دارد استفاده در صنعت پزشکی، تحقیقات علمی، آموزش، کنترل کیفیت، نظارت بر محیط زیست است که صورت هوشمند و خودکار میزان پروتیین و نیروژن را به درونی آن‌ها را اندازه گیری می‌کند، که کار را بسیار ساده و راحت تر برای کارکنان آزمایشگاه در تعیین سطح نیتروژن و موارد مشابه آن کرده است.
ویژگی دستگاه تقطیر کجلدال اتوماتیک V40
بدنه دستگاه کجلدال تمام اتوماتیک بخشی از پلاستیک بسیار فشرده است که همین موضوع باعث افزایش مقاومت این محصول در برابر دمای بسیار و بالا و مقاومت عالی در برابر اسیدی بودن مواد داشته باشد. سیستم کجلدال نیمه اتوماتیک V40 به دلیل دارا بودن ویژگی‌های زیر مورد محبوبیت قرار گرفته است.
• کاملا دیجیتال و دارای نمایشگر مناسب برای کنترل دستگاه کجلدال v40
• قابلیت تنظیم میزان جوش و فشار بخار قبل و در حین واکنش
• قابلیت تنظیم زمان تقطیر بین یک الی بیست دقیقه
• قابلیت اتصال بالن محصول به جای لوله و کجلدال v40
ویژگی‌هایی که در بالا نام برده شد تنها بخشی از عملکرد‌ها و مشخصات منحصر به فرد این محصول آزمایشگاهی است.
قیمت و خرید دستگاه کجلدال بخشی
با توجه به اوضاع نامتعارف موجود در بازار و بالا و پایین رفتن قیمت ها نمی توان قیمت ثابتی برای این دستگاه در نظر داشت. با توجه به قابلیت های ذکر شده در فوق،برای خریداری این دستگاه و یا اطلاع از قیمت روز آن تنها کافیست وارد سایت تجهیزات آزمایشگاهی بخشی شوید و این محصول بی نظیر را با گارانتی 2 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله تهیه نمایید.
برای خرید این محصول با کیفیت از تولیدی تجهیزات آزمایشگاهی بخشی می توانید سفارش خود را از سه طریق ثبت نمایید.
1- برای خرید کافیست ابتدا وارد سایت بخشی شده و وارد قسمت تماس با ما موجود در نوار بالایی سایت شوید و با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا هم بتوانید مشاوره پیش از خرید داشته باشید و هم سفارش خودتان را به درستی و در کمترین زمان ممکن ثبت بفرمایید.
2- راه دوم برای خرید این محصول ابتدا وارد سایت بخشی می‌شوید و محصول مورد نظرتان را انتخاب می‌کنید و در قسمت ثبت سفارش موجود در سایت سفارش خودتان را ثبت می‌کنید.
3- راه سوم برای ثبت سفارشتان این است که پس از ورود به سایت محصول مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و در همان صفحه تماس با شما را پر کنید تا همکاران فروش ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند و سفارش شما را ثبت کنند.
راه‌های ارتباطی
آدرس وبسایت: https://bakhshilab.co/
شماره موبایل: 09123225608
شماره ثابت: 66023971 | 66045010
آدرس دفتر مرکزی: خیابان آزادی - تقاطع استاد معین - ساختمان 555 - پلاک 486 - طبقه دوم – واحد6
کد آگهی : 132605
بازدید : 1142
★★★★★★★★★★ 5/ 5 1142
Your رای:
جدیدترین های مرتبط بادال 4 مورد
دال بتنی

دال بتنی

احمدی
1398/9/25 16:40:46

فروش دال بتنی و یا هالو کور بتنی پیش تنیده . تولید و فروش دال بتنی پیشتنیده و یا هالو کور مجوف و یا ... ۲۰۰۰ متر می باشد . کافیست ما را در گوگل جستجو کنید . شرکت تیرچه پیش تنیده ایران

دال بتنی

دال بتنی

سربلند
1398/9/25 16:38:58

فروش دال بتنی و یا هالو کور بتنی پیش تنیده . تولید و فروش دال بتنی پیشتنیده و یا هالو کور مجوف و یا ... ۲۰۰۰ متر می باشد . کافیست ما را در گوگل جستجو کنید . شرکت تیرچه پیش تنیده ایران

دال پیش تنیده پیش ساخته

دال پیش تنیده پیش ساخته

سربلند
1396/5/10 13:48:28

تولید دال بتنی پیشتنیده و یا هالو کور بتنی پیش تنیده . تولید و فروش دال بتنی پیشتنیده و یا هالو کو ... چه پیش تنیده ایران با قیمتی بسیار مناسب .دال های تولیدی این شرکت به صورت مجوف(سوراخدار) و با استفاده

دال بتنی پیشتنیده

دال بتنی پیشتنیده

علی سربلند
1395/9/24 13:21:38

دال های تولیدی یا هالو کور hollow core slab شرکت پیشتنیده ایران به صورت مجوف(سوراخدار) و با استفا ... ی دیگری نیز از جمله دال بتنی مجوف ، هالو کور hollow core slab ، دال هالوکور ، پانل پیش تنیده ، پانل