هم عمده و هم تکی-فروشگاه صندلی برقی خودرو در اصفهان

توضیحات آگهی
✸✸✸✸✸✸✸
صاحب اگهی
جهانبازی
آدرس
شهر اصفهان-محله جاوان - خیابان کهندژ - کوچه 31
موبایل
۰۹۳۶۳۷۸۱۶۸۸

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

فروشگاه صندلی برقی خودرو در اصفهان با مدیریت جهانبازی وظیفه ی نصب انواع صندلی برقی و دستی خودرو های خارجی و داخلی ، نصب لوازم تزئیناتی اورجینال خودرو های خارجی ، واردات و عرضه محصولات با نشان اصالت کالا، فروش به صورت تکی و عمده با قیمت هایی کاملا مناسب و رقابتی را بر عهده دارد.

این مرکز آمادگی خود را در جهت همکاری با فروشگاه های لوازم تزئینی خودرو اعلام می کند. در صورت نیاز به تعمیر موتور برقی صندلی، تعمیر مکانیزم بخواب، تعمیر ریل کشویی، تعویض فوم، تعویض فنر، تعویض روکش، تعویض چرم فرمان، تودوزی داشبورد می توانید به فروشگاه صندلی برقی خودرو در اصفهان مراجعه کنید.

مشاوره و ارائه ی نمونه کار ها قبل از خدمات، تودوزی به همراه ضمانت خودرو های خارجی و داخلی، استفاده از بهترین چرم های مصنوعی و یا طبیعی طبق خواسته مشتری، انجام خدمات با قیمت کاملا مناسب فقط با مدیریت جهانبازی. تمامی خدمات این مرکز با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در اصفهان با هدف جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد.

فروشگاه جهانبازی علاوه بر فروش صندلی برقی خودرو در اصفهان مرکز فروش لوازم یدکی خودرو سبک و همچنین مرکز فروش متعلقات خودرو از جمله آینه بغل خودرو ، رودری خودرو ، قطعات سیستم برقی خودرو و نیز مرکز فروش قطعات داخلی اتاق خودرو ، کمربند ایمنی خودرو و اشبورد خودرو میباشد .

فروشگاه صندلی برقی جهانبازی همچنین مرکز فروش لوازم جانبی خودرو و لوازم لوکس خودرو هم میباشد که با فروش کنسول دنده و کنسول سقفی و رینگ خودرو و همچنین فروش غربیلک فرمان خودرو و رنگ و لاستیک خودرو در خدمت مشتریان عزیز در اصفهان و سراسر کشور میباشد .


تعمیر موتور برقی صندلی و نیز تعمیر مکانیزم بخواب و تعمیر ریل کشویی و همچنین تعویض فوم و فنر و تعویض روکش و چرم فرمان خودرو و تودوزی داشبورد را از از ما بخواهید .

مرکز پخش صندلی برقی خودرو در اصفهان
بهترین مرکز پخش صندلی برقی در اصفهان
مرکز فروش صندلی برقی خودرو در اصفهان
بهترین مرکز فروش صندلی برقی خودرو در اصفهان
مرکز فروش لوازم یدکی خودرو سبک در اصفهان
مرکز فروش لوازم جانبی خودرو در اصفهان
مرکز پخش لوازم یدکی خودرو سبک در اصفهان
مرکز پخش لوازم جانبی خودرو در اصفهان
بهترین مرکز فروش لوازم یدکی خودرو سبک در اصفهان
بهترین مرکز فروش لوازم جانبی خودرو در اصفهان
کد آگهی : 132779
بازدید : 999
★★★★★★★★★★ 5/ 5 999
Your رای: