مراقبت های ویژه-تولید کننده فنر پیچشی در شرکت کبیر فنر

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
محمد خانی
آدرس
شهر تهران-تهران، بزرگراه فتح، کیلومتر ۷ ، بعد از شماره ۲ ، ساختمان ۱۱۰ ، پلاک ۷۱۶
تلفن
09123479384
موبایل
09123479384
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

فنر پیچشی یکی از انواع فنرها است که طراحی آن برای ذخیره و انتقال چرخشی می‌باشد. این نوع فنر با نیروی چرخشی کار می‌کند و سیم فنر خم یا جمع نمی‌شود و هنگام عملکرد آن برای اینکه انرژی را منتقل کند، می‌چرخد. تولید فنر پیچشی در شرکت کبیر فنر با توجه به نیاز مشتری در ابعاد و قطرهای متفاوت است.
فنرهای پیچشی
فنرهای پیچشی نوعی فنر هستند که از مهم‌ترین وظایف آن‌ها، ذخیره انرژی و انتقال آن است. این نوع فنرها تحت تاثیر نیروی چرخشی کار می‌کند و شرکت‌های تولید کننده مختلف، استانداردهای خاصی را برای طراحی، ساخت و تولید فنر پیچشی در نظر می‌گیرند.
محور اصلی فنرهای پیچشی که هنگام انتقال انرژی می‌چرخد، ثابت بوده ولی پایه‌های آن حین چرخش حرکت می‌کند. این محصول دارای مزایای منحصر به فردی است که باعث شده امروزه در بخش‌های مختلف مثل صنعت خودروسازی، پزشکی و... از مزایای آن بهره مند شویم. امروزه تولید فنر پیچشی با به کارگیری تکنولوژی نوین صورت می‌گیرد تا کارایی انواع گوناگون این محصول را افزایش دهند و بتوانند محصولی مرغوب و با کیفیت به بازار جهانی ارائه دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول و شرکت کبیر فنر می‌توانید به صفحه اینستاگرام مراجعه نمایید.
کاربرد، مزایا و معایب فنرهای پیچشی
فنرهای پیچشی در انواع مختلف تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. فنر پیچشی دوقلو و فنر پیچشی گامدار از مهم‌ترین انواع آن هستند که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصر به فردی بوده و در شرایط ویژه و با توجه به نیازهای موجود مورد استفاده قرار می‌گیرند. شرکت فنرسازی کبیر محصولاتی با کیفیت مطلوب تولید می‌کند و استانداردهای ویژه‌ای برای ساخت و طراحی آن در نظر گرفته است.
فنرهای پیچشی کاربردهای بسیاری دارند. از کاربردهای مهم آن می‌توان به فنربندی عادی در خودروها، مکانیسم‌های تعادلی، انواع گیره، هرم‌های طولی، عرضی، پانارد و ضد لغزش و.. اشاره کرد.
کارایی کافی، نرم بودن، طول عمر بالا، یکنواختی، عدم نیاز به مراقبت و امکان ساخت در اندازه، ابعاد و قطرهای مختلف از مهم‌ترین مزایای فنرهای پیچشی با کیفیت است.
هر محصولی در کنار ویژگی‌ها و مزایایی که دارد از معایبی نیز برخوردار است که نیازمند به کف سازی نیرومند، نیازمند به طول بیشتر و ایجاد گشتاور زیاد از معایب این محصول است. البته در تولید این محصول می‌توان روش‌هایی را به کار برد که این معایب را تا حدود قابل ملاحظه‌ای تعدیل کند.
جمع بندی
برای تولید فنر پیچشی باید عوامل مختلفی مثل جنس، ابعاد، کیفیت، کارایی و استانداردهای ساخته شده را در نظر گرفت. شرکت کبیر فنر با طراحی، ساخت و فروش فنر پیچشی همه استانداردهای لازم را در نظر گرفته است و محصولی مرغوب و با کیفیت بالا به بازار عرضه می‌کند.
فنرهای پیچشی قابلیت تغییر با چرخش حول محور طول خود را دارند. در صورتی که به نوع خاصی از فنرهای پیچشی نیاز دارید، می‌توانید سفارش خود را با فنر مد نظر نهایی و با ابعاد و اندازه‌های مختلف ثبت کنید. برای خرید فنرهای پیچشی با کیفیت، مرغوب و استاندارد از شرکت کبیر فنر می‌توانید تماس حاصل فرمایید.
شرکت کبیر فنر
https://kabirfanar.ir/
تهران، بزرگراه فتح، کیلومتر ۷ ، بعد از شماره ۲ ، ساختمان ۱۱۰ ، پلاک ۷۱۶
info@kabirfanar.ir
09123479384 – 09121752541
02166250157

کد آگهی : 132930
بازدید : 313
★★★★★★★★★★ 5/ 5 313
Your رای: