قیمت تصفیه هوا-فروش ویژه سیکلو هگزانون

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
علمی سازان پارت اندیش کوشا
آدرس
شهر تهران-
تلفن
09120168219

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

شرکت بین المللی علمی سازان پارت اندیش کوشا ( ELSAPA) وارد کننده و توضیع کننده سیکلو هگزانون میباشد . سیکلو هگزانون با برندهای چین و تایوان و در بشکه های 190کیلو گرم از جنس فولاد ضد زنگ عرضه میگردد.

سیکلو هگزانون با فرمول شیمیایی C6H10O ، مایعی شفاف بی رنگ که به مرور زمان به زرد کم رنگ تبدیل میشود ، بوی این ترکیب شبیه به استون میباشد که با نام های : کتو سیکلو هگزانون ، آنون ، کتون ، کتو هگزامتیلن ، پیلیمیک کتون و ریتاردر شناخته میشود .
مشخصات فنی سیکلوهگزانون با جرم مولی 89/15 g/mol و چگالی0/94 g/m در حلال¬های آلی و حلال¬های شیمیایی ، به خوبی حل می‌شود. سیکلوهگزانون حلالیت کمی در آب دارد. همچنین چگالی این حلال از آب کمتر و بخارات سیکلوهگزانون از هوا سنگین¬ تر است. این ماده دمای اشتعال‌ پذیری پایینی دارد و تقریبا به راحتی مشتعل می‌شود.
از کاربرد های سیکلو هگزانون میتوان به مواردی همچون ماده واسطه در تولید نایلون 6 و6/ ، ماده افزودنی در صنعت رنگ و لاک ، حلال در پاک کننده رنگ و لاک ، در صنعت کشاورزی برای تولید علف کش ها و آفت کش ها ، یکی از کاتالیزورهای اصلی جهت ساخت پلی استر و رزین های مصنوعی، حلال در چربی زا ها و لکه گیرها و در صنعت چسب اشاره کرد.

شرایط نگه داری سیکلو هگزانون به دلیل اینکه یک ماده قابل اشتقال میباشد ، باید در محیط خشک و خنک ، و دور از جرقه و گرما با تهویه مناسب نگه داری شود . این ماده در صورت تماس با پوست و چشم خطرناک میباشد.

شرکت بین المللی علمی سازان پارت (الساپا) وارد کننده مستقیم انواع مواد شیمیایی و پلیمری و تصفیه اب میاشد و شما صاحبین مشاغل میتوانید جهت استعلام قیمت سیکلوهگزانون ، مشاوره و خرید از طریق زیر با ما در ارتباط باشید .


شماره ثابت : 86017285 -021 داخلی ( 308 )
شماره همراه : 09120168219 ( هاشمی )

وب سایت : www.elsapaco.com

کد آگهی : 132978
بازدید : 421
★★★★★★★★★★ 5/ 5 421
Your رای: