شیر مخزن-مخزن اکسیژن مایع

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آریل صنعت سپاهان
آدرس
شهر اصفهان-
تلفن
09133240764

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

مخزن اکسیژن مایع تجهیز ایستایی است که بدون نیاز به برق و اپراتور کار می کند.
نحوه کار کرد این مخازن به این صورت است که ابتدا مخازن اکسیژن مایع بر روی فنداسیون نصب می گردد و با استفاده از ماشین‌های حمل اکسیژن، اکسیژن به صورت مایع در درون مخزن شارژ میگردد. با باز کردن شیر، جریان با فشار تنظیم شده در خط لوله به سمت محل مصرف جریان می‌یابد و از این طریق به بخش های مورد نیاز مصرف کننده انتقال پیدا می کند.
در ذیل به چند نوع کاربرد مخازن اکسیژن مایع اشاره میکنیم:

بیمارستانها و مراکز درمانی
برشکاری هواگاز و لیزرو cnc
ساخت مواد منجره
سوخت موشکها
جوشکاری
صنایع شیمیایی و پتروشیمی
کاغذسازی
و تولیدکنندگان شیشه و بلور
ذوب فلزات
تولیدکنندگان فولاد و آهن
کارخانجات مواد غذایی
مزایای خرید مخزن کرایوژنیک اکسیژن مایع
از مزایای مخزن کرایوژنیک شرکت آریل صنعت میتوان به عدم نیاز به تعمیرات و سرویس دوره ای، بدون سر و صدا بودن، بدون نیاز به برق، درصد خلوص بالای 99، بدون نیاز به راه اندازی و بدون نیاز به محل نگهداری مسقف، کارکرد پیوسته و فشار پایین و ایمن اشاره کرد.

نیاز به شارژ دوره ای اکسیژن مایع و هزینه اولیه بالا از چالش های استفاده از این مخزن میباشد که قابل ذکر است هزینه ی اولیه با توجه به راندمان و کارایی سیستم در زمان کمی باز خواهد گشت هر چند در ابتدا هزینه ی بالایی برای مخزن کرایوژنیک پرداخت میشود ولی با توجه به اینکه هزینه های شارژ حدود 2.5 برابر کمتر از کپسولهای گاز می باشد این هزینه اولیه طی مدت کوتاهی بازمیگردد. ضمن اینکه باعث افزایش راندمان کار و کیفیت کاری صنایع میشود و همچنین از نظر زمانی به دلیل اینکه بازه زمانی یک ماهه شارژ میشود برای پیشبرد اهداف صنایع کمک بزرگی میکند.
کد آگهی : 133185
بازدید : 278
★★★★★★★★★★ 5/ 5 278
Your رای: