هم عمده و هم تکی-فروش انواع فنر کششی به صورت تکی و عمده، شرکت کبیرفنر

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
محمدخانی
آدرس
شهر تهران-تهران، بزرگراه فتح، کیلومتر ۷ ، بعد از شماره ۲ ، ساختمان ۱۱۰ ، پلاک ۷۱۶
تلفن
09123479384
موبایل
09123479384
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

فنرهای کششی نوعی از محصولات فنری هستند که می توانند با استفاده از قلاب خود از هر دو سر خود به اجسام یا قطعات مختلف وصل شوند و در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. توجه داشته باشید که امکان فروش انواع فنر کششی به صورت تکی و عمده از شرکت کبیرفنر وجود دارد.
لازم به ذکر است که حلقه های فنر کششی متراکم، کیپ و بدون فاصله هستند و کاملا به هم چسبیده اند. ساختار این محصول به این صورت است که در زمانی که قطعات شروع به جدا شدن می کنند، فنر آن ها را به سمت همدیگر می کشاند. همچنین در دو سر این فنرها، قلاب، حلقه یا چشمی برای اتصال با سایر اجزا و قطعات در نظر گرفته شده است.
هنگامی که فنر کششی کشیده می شود، درون خود انرژی ذخیره می کند و این انرژی را بلافاصله و سریعا بر قلاب های خود اعمال می کند. لازم به ذکر است که این نوع فنر معمولا از ماندگاری بالاتر و طول عمر مفید بیشتری برخوردار است و به همین دلیل هم دیرتر نیاز به تعویض پیدا می کند.
با توجه به آنچه گفته شد، این محصول بسیار کاربردی است. لذا در مطلب پیش رو توضیحاتی را در خصوص فروش انواع فنر کششی ارائه کرده ایم. بر همین اساس توصیه می کنیم این پست را به هیچ وجه از دست ندهید.
کاربرد فنر کششی
همان طور که گفته شد این نوع فنر در صنایع مختلف بسیار پر کاربرد است. مهم ترین کاربرد فنر کششی در صنعت خودروسازی، تولیدات لوازم خانگی، ساخت دستگاه های مربوط به صنعت نساجی، اسمبل نمودن قطعه ها در رشته مهندسی پزشکی و نیز ساخت دستگاه های اپتومتری و کار درمانی می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات فروش انواع فنر کششی و آشنایی بیشتر با این فنر، به شما عزیزان توصیه می کنیم که پیچ شرکت کبیر فنر را در نرم افزار اینستاگرام دنبال کنید و یا از طریق سایت شرکت کبیر فنر با کارشناسان مجموعه ما ارتباط برقرار کنید.
خرید فنر کششی قلاب دار
شرکت کبیر فنر با بهره گیری از تکنولوژی به روز و انواع دستگاه های پیشرفته، اقدام به فروش انواع فنر کششی در اندازه ها و متریال های مختلف نموده است و امکان خرید فنر کششی قلاب دار را با قیمتی مناسب و کیفیتی مرغوب فراهم نموده است. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت انواع فنر کششی با این فنرفروشی در ارتباط باشید.
در صورتی که شما هم می خواهید از خدمات فروش انواع فنر کششی شرکت کبیر فنر بهره مند شوید، می توانید با این مجموعه مجرب تماس حاصل فرمایید.
توجه داشته باشید که شرکت کبیر فنر، در حوزه تولید این محصول ۳۰ سال تجربه دارد و انواع فنر کششی را با مناسب ترین کیفیت و متریال و مواد اولیه مرغوب تولید نموده و روانه بازار می کند. بنابراین جهت سفارش انواع فنر کششی می توانید به این مجموعه اطمینان کنید و با خیال راحت خریدی هوشمندانه و موفق را تجربه کنید.
شرکت کبیر فنر
https://kabirfanar.ir/
تهران، بزرگراه فتح، کیلومتر ۷ ، بعد از شماره ۲ ، ساختمان ۱۱۰ ، پلاک ۷۱۶
info@kabirfanar.ir
09123479384 – 09121752541
02166250157 – 02166276621


کد آگهی : 133316
بازدید : 227
★★★★★★★★★★ 5/ 5 227
Your رای: