خرید و فروش انواع ماشین های اداری-فروش ماشین های اداری

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
پردیس کامپیوتر
آدرس
شهر تهران-خ ولیعصر-تقاطع طالقانی-مرکز تجاری نور تهران
تلفن
02188227342
موبایل
09361203041
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

فروشگاه پردیس با بیش از 2015 سال سابقه ( ازسال 1378) در زمینه های فروش کامپیوتر، نوت بوک و گوشی موبایل) ماشین های اداری و لوازم جانبی) جهت تامین نیاز های انفورماتیکی اشخاص حقیقی وحقوقی آمادگی خود را اعلام می نماید.
انواع ماشین های اداری
HP- EPSON- GANON- SAMSUNG
انواع پرینتر و اسکنر،چاپ عکس، بارکد خوان، صندوق فروشگاهی
انواع فاکس و تلفن ، سانترال و ماشین حساب
انواع فتوکپی ، ویدئو دیتا ، پول شمار ، کاغذ خرد کن

چرا با خرید تجهیزات الکترونیکی گران قیمت از برندهای معتبربازار IT ولی فاقد گارانتی یا با داشتن گارانتی های تقلبی و بی نام ونشان ، خود را متحمل هزینه ودر دسر و زحمت تعمیرات و نداشتن گوشی (و استرس کار نکردن صحیح روز پس از خرید - شکسته شدن و یا شکسته بودن در حین تحویل –بروز نبودن ، برنامه ریزی نشده بودن، خط و خش داشتن گوشی به علت ویترینی بودن و ....) می کنید.
آیا بهتر نیست با کمی هزینه بیشتر خیال خود را برای مدت یک سال از هر لحاظ آسوده کنید.
ما با ارائه گارانی های معتبر سریر- مادایران-الماس- ویستا- شاب-اواژنگ-نامتل-هماهنگ- مایکروتل-اوات- تک تیم –ایران رهجو - پارس مایکروتل-امرتات-نقش- شاب سان- خیال شما را برای مدت یک سال از همه لحاظ آسوده می کنیم. و با ارسال کالای شما به تمام نقاط ایران در کمترین زمان ممکن و با بسته بندی مطمئن و سفارشی برای مصرف کنندگان محترم امنیت خاطر شما را فراهم می کنیم.

لطفا جهت کسب اطلاعات ازنحوه خرید و قیمت روز کالای مورد نظر ، مشخصات دقیق کالای مورد نظرتان را به شماره همراه مجموعه پیامک فرمایید ، تا در اولین فرصت اطلاعات مورد نیاز (قیمت نو قیمت کارکرده و زمان تحویل ارسال گردد.
واحد فروش نوت بوک و PC و و ماشین های اداری :42 73 22 88 - 021
واحد فروش 88227342
همراه کاری 09361203041
کد آگهی : 133338
بازدید : 324
★★★★★★★★★★ 5/ 5 324
Your رای: