ویزای شنگن بلند مدت-اخذ ویزای شنگن مولتی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
موسسه حقوقی اینویدکو
آدرس
شهر تهران-تهران خیابان نلسون ماندلا کوچه بابک مرکزی پلاک 5
تلفن
02188856372
موبایل
09035954307

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

"یکی از پرطرفدارترین ویزاها برای سفر به اروپا، ویزای مولتی شینگن است، این نوع ویزا که ویزای بلند مدت اروپا نیز نام دارد برای افرادی که مدام در حال سفر هستند یا در کشورهای مختلف اقوامی دارند، انتخاب مناسبی است.
ویزای شینگن به سه دسته اصلی ویزای سینگل، دو بار ورود و ویزای مولتی شینگن (ویزای بلند مدت اروپا یا ویزای مولتی اروپا) تقسیم می شود.
میزان مجاز برای اقامت در کشورهای اروپایی با ویزای بلند مدت اروپا ۹۰ روز در هر دوره ۶ ماهه است.
معمولا ویزای شینگن مولتی نیز اعتبار ۳ ماهه، ۶ ماهه و یا ۱ ساله دارد.
دریافت ویزای کشورهای مختلف مستلزم تجربه و گذراندن مراحل پیچیده‌ای است که معمولا متقاضیان را با مشکلات ریجیکت مواجه می کند.
برای اجتناب از این مشکلات، هلدینگ بین المللی اینوید با تجربیات موفق در زمینه اخذ ویزا و اقامت با روش های خرید ملک، ثبت شرکت و سرمایه گذاری اماده بررسی و ارزیابی پرونده و ارائه بهترین پیشنهاد و همراهی شما تا زمان اخذ ویزا و اقامت است.

شماره تماس دفتر تهران : 02188856372"

کد آگهی : 133394
بازدید : 129
★★★★★★★★★★ 5/ 5 129
Your رای: