لیست قیمت مخازن پلی اتیلن-نمایندگی مخزن طبرستان در قم

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
اسحاقی
آدرس
شهر قم-
تلفن
۰۹۱۲۵۵۱۰۷۴۷

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir


نمایندگی مخزن طبرستان در قم، مخزن شاپ می باشد. که یک فروشگاه آنلاین فروش مخازن پلی اتیلن است که توسط شرکت مجتمع پلاستیک طبرستان به آن در استان قم نمایندگی داده است. این فروشگاه انواع مخازن پلی اتیلن طبرستان را در ظرفیت های مختلف از 50 لیتر تا 30 هزار لیتر به صورت عمده و خرده به فروش می رساند.

مخازن پلی اتیلن از جمله بهترین مخازن برای نگهداری و ذخیره آب و مایعات شیمیایی هستند. این مخازن از مزایای متعددی برخوردار هستند که آنها را به گزینه ای مناسب برای کاربردهای مختلف تبدیل می کند.

این مخازن در ظرفیت های مختلف از 50 لیتر تا 30 هزار لیتر تولید می شوند و برای مصارف مختلف خانگی، صنعتی و کشاورزی کاربرد دارند.

در حال حاضر، سفارش مخازن طبرستان به صورت اینترنتی و غیر حضوری نیز امکان پذیر است. برای ثبت سفارش اینترنتی، می توان از طریق سایت فروشگاه اینترنتی مخزن شاپ اقدام کرد. در این سایت، انواع مخازن طبرستان با مشخصات کامل و قیمت های به روز ارائه شده اند.

لازم به ذکر است که کلیه مخازن نگهداری مواد از لحاظ لایه های بدنه، به سه گروه تک لایه، دو لایه و سه لایه تقسیم می شوند.

مخازن تک لایه از یک لایه پلی اتیلن ساخته شده اند و برای ذخیره آب و سایر مایعات سبک مناسب هستند.

مخازن دو لایه از دو لایه پلی اتیلن ساخته شده اند و برای ذخیره آب و سایر مایعات سنگین مناسب هستند.

مخازن سه لایه از سه لایه پلی اتیلن ساخته شده اند و برای ذخیره مواد شیمیایی و سایر مایعات خورنده مناسب هستند.

برای انتخاب نوع مناسب مخزن، باید به عوامل مختلفی مانند نوع مایع مورد نظر، حجم مایع و شرایط محیطی توجه کرد.

مخزن شاپ دارای مزایای متعددی نسبت به سایر فروشگاه های فروش مخازن پلی اتیلن است
کد آگهی : 133415
بازدید : 130
★★★★★★★★★★ 5/ 5 130
Your رای: