تجهیزات بتن-استاندارد مخزن آب آتش نشانی در ایران

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
اسحاقی
آدرس
شهر قم-
تلفن
۰۹۱۲۵۵۱۰۷۴۷

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir


استاندارد مخزن آب آتش نشانی در ایران بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره 2828 تعیین شده است. این استاندارد شامل موارد زیر است:

استانداردمخزن آب آتشنشانی
جنس مخزن: مخزن آب آتش نشانی باید از موادی ساخته شود که در برابر خوردگی، ضربه و آتش مقاومت داشته باشد. جنس های مناسب برای مخازن آب آتش نشانی عبارتند از:
پلی اتیلن: این جنس از مخازن دارای استحکام و دوام بالایی بوده و در برابر خوردگی و ضربه بسیار مقاوم است. همچنین مخازن پلی اتیلن نسبت به سایر مخازن آب آتش نشانی قیمت مناسبی دارند.
فولاد: این جنس از مخازن نیز دارای استحکام و دوام بالایی بوده و در برابر خوردگی و ضربه مقاوم است. همچنین مخازن فولادی در برابر آتش نیز مقاوم هستند.
بتن: این جنس از مخازن نیز دارای استحکام و دوام بالایی بوده و در برابر خوردگی و ضربه مقاوم است. همچنین مخازن بتنی در برابر آتش نیز مقاوم هستند.

ظرفیت مخزن: ظرفیت مخزن آب آتش نشانی باید به گونه ای باشد که بتواند آب مورد نیاز برای اطفای حریق را به مدت حداقل 15 دقیقه تامین کند.

محل نصب مخزن: مخزن آب آتش نشانی باید در محلی نصب شود که به راحتی قابل دسترسی باشد و از آن بتوان به سرعت استفاده کرد. همچنین مخزن باید در محلی نصب شود که در معرض نور مستقیم خورشید و یخ زدگی نباشد.

تجهیزات جانبی مخزن: مخزن آب آتش نشانی باید مجهز به تجهیزات جانبی زیر باشد:
شیر تخلیه: شیر تخلیه مخزن آب آتش نشانی باید به گونه ای باشد که بتوان به راحتی آب مخزن را تخلیه کرد.
شیر پرکن: شیر پرکن مخزن آب آتش نشانی باید به گونه ای باشد که بتوان به راحتی آب مخزن را پر کرد.
دریچه بازدید: دریچه بازدید مخزن آب آتش نشانی باید به گونه ای باشد که بتوان به راحتی مخزن را برای تعمیر و نگهداری بازرسی کرد.

مطابق با استاندارد ملی ایران به شماره 2828، مخازن آب آتش نشانی باید هر 3 سال یک بار توسط یک شرکت معتبر بازرسی و تعمیر و نگهداری شوند.

بهتر است بدانید:مخزن 2000 لیتری آتشنشانی
کد آگهی : 133417
بازدید : 135
★★★★★★★★★★ 5/ 5 135
Your رای:
جدیدترین های مرتبط باتجهیزات بتن 1 مورد
بتن ریزی محوطه سازی کف پارکینگ سوله سالن پمپ بنزین با ماله پروانه ای موتوری بتن سخت لیسه ای ضد سایش

بتن ریزی محوطه سازی کف پارکینگ سوله سالن پمپ بنزین با ماله پروانه ای موتوری بتن سخت لیسه ای ضد سایش

میرزائی
1398/11/6 23:38:31

بتن ریزی کف بصورت سخت و لیسه ای با ماله پروانه برقی و موتوری و بهره مند از پرسنل بسیار مجرب  همچنین ... بتن ریزی کف بصورت سخت و لیسه ای با ماله پروانه برقی و موتوری و بهره مند از پرسنل بسیار مجرب  همچنین