قیمت خزن آب-استاندارد مخزن آب آتش نشانی در ایران

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
اسحاقی
آدرس
شهر قم-
تلفن
۰۹۱۲۵۵۱۰۷۴۷

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir


استاندارد مخزن آب آتش نشانی در ایران بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره 2828 تعیین شده است. این استاندارد شامل موارد زیر است:

استانداردمخزن آب آتشنشانی
جنس مخزن: مخزن آب آتش نشانی باید از موادی ساخته شود که در برابر خوردگی، ضربه و آتش مقاومت داشته باشد. جنس های مناسب برای مخازن آب آتش نشانی عبارتند از:
پلی اتیلن: این جنس از مخازن دارای استحکام و دوام بالایی بوده و در برابر خوردگی و ضربه بسیار مقاوم است. همچنین مخازن پلی اتیلن نسبت به سایر مخازن آب آتش نشانی قیمت مناسبی دارند.
فولاد: این جنس از مخازن نیز دارای استحکام و دوام بالایی بوده و در برابر خوردگی و ضربه مقاوم است. همچنین مخازن فولادی در برابر آتش نیز مقاوم هستند.
بتن: این جنس از مخازن نیز دارای استحکام و دوام بالایی بوده و در برابر خوردگی و ضربه مقاوم است. همچنین مخازن بتنی در برابر آتش نیز مقاوم هستند.

ظرفیت مخزن: ظرفیت مخزن آب آتش نشانی باید به گونه ای باشد که بتواند آب مورد نیاز برای اطفای حریق را به مدت حداقل 15 دقیقه تامین کند.

محل نصب مخزن: مخزن آب آتش نشانی باید در محلی نصب شود که به راحتی قابل دسترسی باشد و از آن بتوان به سرعت استفاده کرد. همچنین مخزن باید در محلی نصب شود که در معرض نور مستقیم خورشید و یخ زدگی نباشد.

تجهیزات جانبی مخزن: مخزن آب آتش نشانی باید مجهز به تجهیزات جانبی زیر باشد:
شیر تخلیه: شیر تخلیه مخزن آب آتش نشانی باید به گونه ای باشد که بتوان به راحتی آب مخزن را تخلیه کرد.
شیر پرکن: شیر پرکن مخزن آب آتش نشانی باید به گونه ای باشد که بتوان به راحتی آب مخزن را پر کرد.
دریچه بازدید: دریچه بازدید مخزن آب آتش نشانی باید به گونه ای باشد که بتوان به راحتی مخزن را برای تعمیر و نگهداری بازرسی کرد.

مطابق با استاندارد ملی ایران به شماره 2828، مخازن آب آتش نشانی باید هر 3 سال یک بار توسط یک شرکت معتبر بازرسی و تعمیر و نگهداری شوند.

بهتر است بدانید:مخزن 2000 لیتری آتشنشانی
کد آگهی : 133417
بازدید : 104
★★★★★★★★★★ 5/ 5 104
Your رای: