قیمت خزن آب-طبرستان کجاست

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
اسحاقی
آدرس
شهر قم-
تلفن
۰۹۱۲۵۵۱۰۷۴۷

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

طبرستان در دوران باستان یکی از مناطق مهم ایران بوده‌است. این سرزمین در زمان هخامنشیان، اشکانیان و ساسانیان یکی از ساتراپ‌های مهم ایران بوده‌است. در دوران اسلامی، طبرستان یکی از مراکز مهم شیعه‌نشین ایران بوده‌است.

طبرستان از لحاظ جغرافیایی سرزمینی کوهستانی و جنگلی است. این سرزمین دارای آب و هوای معتدل و مرطوب است. طبرستان دارای منابع طبیعی غنی از جمله جنگل‌های انبوه، مراتع سرسبز و معادن مختلف است.

طبرستان سرزمینی با تاریخ و فرهنگ غنی است. این سرزمین مهد تمدن‌های باستانی مانند تپوریان و کیاییان بوده‌است. طبرستان همچنین دارای آثار تاریخی و فرهنگی متعددی از جمله قلعه‌ها، مساجد، امامزاده‌ها و پل‌های تاریخی است.

طبرستان امروزه یکی از استان‌های مهم ایران است. این استان دارای جمعیتی بالغ بر ۳ میلیون نفر است. مردم طبرستان به زبان مازندرانی سخن می‌گویند.

طبرستان از لحاظ اقتصادی یکی از استان‌های مهم ایران است. این استان دارای منابع طبیعی غنی و صنایع مختلف است. طبرستان همچنین دارای جاذبه‌های گردشگری متعددی است که باعث جذب گردشگران زیادی از سراسر ایران و جهان می‌شود.

مجتمع پلاستیک طبرستان
مجتمع پلاستیک طبرستان یک شرکت تولیدی ایرانی است که در زمینه تولید محصولات پلی‌اتیلن فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۱۳۶۹ در شهر ساری، استان مازندران تاسیس شد.

مجتمع پلاستیک طبرستان بزرگترین تولیدکننده محصولات پلی‌اتیلن به روش روتومولدینگ در ایران است. این شرکت محصولات خود را در زمینه‌های مختلف از جمله مخازن پلی‌اتیلن، لوله‌های پلی‌اتیلن، قطعات پلی‌اتیلن و محصولات پلاستیکی کودک تولید می‌کند.

مجتمع پلاستیک طبرستان محصولات خود را از طریق بیش از ۲۰۰ نمایندگی فعال در سراسر کشور به دست مصرف‌کنندگان نهایی می‌رساند. این شرکت همچنین صادرات محصولات مخزن طبرستان خود را به کشورهای همسایه آغاز کرده است.

محصولات مجتمع پلاستیک طبرستان با کیفیت بالا و قیمت مناسب شناخته می‌شوند. این محصولات دارای نشان استاندارد ملی ایران و پروانه بهداشتی هستند.

مجتمع پلاستیک طبرستان به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت پلاستیک ایران، همواره در تلاش است تا با استفاده از فناوری‌های روز دنیا، محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه‌ای را تولید کند.
کد آگهی : 133418
بازدید : 95
★★★★★★★★★★ 5/ 5 95
Your رای:
کلمات کلیدی