قیمت خزن آب-قیمت تانکر آب

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
اسحاقی
آدرس
شهر قم-
تلفن
۰۹۱۲۵۵۱۰۷۴۷

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

روش‌های تولید تانکر و تاثیر آن بر قیمت تانکر آب پلاستیکی
مخازن آب پلاستیکی با استفاده از روش‌های مختلفی تولید می‌شوند. رایج‌ترین روش‌های تولید مخازن آب پلاستیکی عبارتند از:

قالب‌گیری چرخشی

در این روش، گرانول‌های پلی اتیلن در قالبی که به شکل مخزن مورد نظر است، قرار می‌گیرند و تحت حرارت و چرخش قرار می‌گیرند. در اثر این فرآیند، گرانول‌ها ذوب شده و به شکل مخزن مورد نظر درمی‌آیند. مخزن‌های تولید شده با روش قالب‌گیری چرخشی، معمولاً دارای مقاومت و دوام بالایی هستند.

قالب‌گیری بادی

در این روش، ورقه‌ای از پلی اتیلن در قالبی که به شکل مخزن مورد نظر است، قرار می‌گیرد و تحت فشار باد قرار می‌گیرد. در اثر این فرآیند، ورقه پلی اتیلن به شکل مخزن مورد نظر درمی‌آید. مخزن‌های تولید شده با روش قالب‌گیری بادی، معمولاً دارای وزن سبک و قیمت مناسب هستند.

قالب‌گیری تزریقی

در این روش، پلی اتیلن به صورت مذاب در قالبی که به شکل مخزن مورد نظر است، تزریق می‌شود. در اثر این فرآیند، پلی اتیلن به شکل مخزن مورد نظر درمی‌آید. مخزن‌های تولید شده با روش قالب‌گیری تزریقی، معمولاً دارای جزئیات دقیق و پیچیده هستند.

تاثیر روش تولید بر قیمت تانکر آب پلاستیکی
قیمت تانکر آب پلاستیکی با توجه به روش تولید آن متفاوت است. مخزن‌های تولید شده با روش قالب‌گیری چرخشی، معمولاً گران‌تر از مخزن‌های تولید شده با روش قالب‌گیری بادی و تزریقی هستند. این امر به دلیل پیچیدگی فرآیند تولید و استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالاتر در روش قالب‌گیری چرخشی است.

بهتر است بدانید: طبرستان کجاست

به طور کلی، عوامل زیر بر قیمت تانکر آب پلاستیکی تاثیر می‌گذارند:
روش تولید
نوع و ظرفیت تانکر
نوع مواد ساخت
ویژگی‌های خاص تانکر

هنگام خرید تانکر آب پلاستیکی، باید این عوامل را در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

به طور خلاصه، مخزن‌های آب پلاستیکی تولید شده با روش قالب‌گیری چرخشی، معمولاً گران‌تر از مخزن‌های تولید شده با روش‌های قالب‌گیری بادی و تزریقی هستند. این امر به دلیل پیچیدگی فرآیند تولید و استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالاتر در روش قالب‌گیری چرخشی است.
کد آگهی : 133421
بازدید : 78
★★★★★★★★★★ 5/ 5 78
Your رای:
کلمات کلیدی