دستگاه های الکترونیک-دستگاه آفت زدایی مایکروویوآروان پرتو

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
هلدینگ عیاران
آدرس
کرج-فردیس فلکه پنجم بلوار امام رضا نبش خیابان 53 پلاک 35 واحد 5
تلفن
09981518742
موبایل
09916627326
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

دستگاه آفت زدایی مایکروویوآروان پرتو
برآوردهای سازمان خواربار و کشاورزی مل متحد (2018) نشان می دهد که در سال 2010 آسیا نیمی از افراد مبتال به سوء تغذیه دنیا را دارد که دو سوم آنها در منطقه جنوبی آن قرار دارد. پیش بینی شده است که میزان رشد محصولات کشاورزی در 20 سال آینده سالیانه برابر1.8 درصد باشد که این نرخ رشد در مقایسه به 20 سال گذشته (رشد سالیانه 2.3 درصد) از آهنگ رشد کمتری برخوردار است. مطالعات زیادی در زمینه امنیت غذایی و عوام موثر بر آن انجام شده است. یکی از روش های مطمئن در آفت زدایی استفاده از روش مایکروویو می‌باشد.
گروه تجاری جهانی عیاران با همکاری شرکت توسعه کاربرد پرتو ها دستگاه خشک کن و آفت زدایی مایکروویو تکاپ را معرفی می‌نماید. دستگاه مایکروویو صنعتی آروان پرتو قابلیت استفاده در حوزه‌ها و صنایع مختلفی را دارد و بسته به نیاز و درخواست متقاضی به صورت سفارشی ساخته می‌شود. از جمله کاربرد آن محصول در صنعت مواد غذایی می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد: آفت زدایی انواع آجیل (گردو، بادام، پسته، فندق، تخمه آفتابگردان، شاه‌بلوط و ...) میوه (خرما، انجیر، انواع میوه خشك و ...) گوشت (میگو، ماهی، مرغ، گاو و ...) چاشنی‌ها ( ادویه‌جات، پودر کاکائو و ...) غلات ( برنج گندم، ذرت، جو و ...) حبوبات (نخود، لوبیا و ...) چای و گل‌ها (چای، زعفران، گیاهان دارویی، دمنوش‌ها) استفاده کرده و همچنین لازم به ذکر است، در صادرات محصولات مختلف الزام به رعایت کاهش درصد سموم مورد استفاده در فرآیند آفت‌زدایی وجود دارد و نمی‌توان در این فرآیند از اتیلن اکساید و سایر روش‌های مضر استفاده کرد، لذا صادرکنندگان جهت دسترسی به بازاهای هدف نیاز به طی فرآیند آفت‌زدایی با استفاده از نمونه‌های بی‌ضرر هستند و این امر از طریق پرتودهی محصولات قابل دستیابی می‌باشد.
تکاپ همراه شما کوشا در حفظ محیط زیست
Face book: Takap Ayaran
Instagram: @take_up.ayaran
WhatsApp: +989981518742
Gmail: ayarantakap@gmail.com

کد آگهی : 133437
بازدید : 90
★★★★★★★★★★ 5/ 5 90
Your رای: