سما الکترونیک-دستگاه خشک کن مایکروویو آروان پرتو

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
هلدینگ عیاران
آدرس
کرج-فردیس فلکه پنجم بلوار امام رضا نبش خیابان 53 پلاک 35 واحد 5
تلفن
09981518742
موبایل
09916627326
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

دستگاه خشک کن مایکروویو آروان پرتو
امنیت غذایی یکی از اصلی ترین شرایط تحقق امنیت ملی و یکی از کارکردهای مهم بخش کشاورزی است. توسعه بخش کشاورزی با بهبود دسترسی به غذا، موجب ارتقای امنیت غذایی می‌شود. یکی از روش های حذف پسماند های کشاورزی، هدر رفت تولید و افزایش زمان انبار داری محصولات کشاورزی می‌باشد که تأثیر مثبتی بر امنیت غذایی دارد. افزایش قیمت با کاهش دسترسی به غذا و کاهش قدرت خرید، امنیت غذایی را کاهش می‌دهد. بنابر این با استفاده از روش هایی نوین در عرصه کشاورزی و استفاده موثر بذر های مقاوم و عقیم سازی آفت‌ها و آفت زدایی به روش مایکروویو نه تنها هزینه های استفاده از سموم کاهش پیدا می‌کند بلکه محصولی سالم تر به جامعه تحویل داده می‌شود که امنیت غذایی را افزایش می‌دهد.
گروه تجاری جهانی عیاران با مشارکت شرکت توسعه کاربرد پرتو ها ذستگاه خشک کن و آفت زدایی مایکروویو آروان پرتو تکاپ را معرفی می‌نماید؛ از مهمترین کاربردهای پرتودهی، استفاده از آن در صنعت مواد غذایی به منظور کاهش آلودگی و افزایش زمان ماندگاری محصولات می‌باشد. حتی بهترین فرآیند‌های تهیه مواد غذایی و رعایت دقیق‌ترین اصول بهداشتی نیز نمی‌توانند میکروارگانیسم‌های مواد غذایی را به طور کامل از بین ببرند. از طرفی از بین رفتن مواد غذایی یکی از مشکلات مهم کشورهای در حال توسعه است که اغلب در مناطق گرمسیر و مرطوب قرار دارند. منظور از پرتودهی مواد غذایی، استریل کردن آن نیست بلکه کاهش میکروارگانیسم‌های مضر تا حدی است که برای مصرف کننده خطری را در برنداشته باشد.

تکاپ همراه شما کوشا در حفظ محیط زیست
Face book: Takap Ayaran
Instagram: @take_up.ayaran
WhatsApp: +989981518742
Gmail: ayarantakap@gmail.com

کد آگهی : 133438
بازدید : 100
★★★★★★★★★★ 5/ 5 100
Your رای: