دستگاه های الکترونیک-دستگاه خشک کن و آفت زدایی پرتو آروان

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
هلدینگ عیاران
آدرس
کرج-فردیس فلکه پنجم بلوار امام رضا نبش خیابان 53 پلاک 35 واحد 5
تلفن
09916627326
موبایل
09981518742
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

دستگاه خشک کن و آفت زدایی پرتو آروان
جهان اکنون به این نتیجه رسیده است که دستیابی به امنیت غذایی پایدار با ره‌یافت‏های تولیدمحوری و سودای تولید هر چه بیشتر موجب نابودی منابع و سامانه‏های کشاورزی می‏‏شود. بنابراین باید با نگرشی بیشتر بر محور کشاورزی پایدار و بهره‏وری ، ضمن تولید غذای کافی و سالم، زمینه‌‌های حفظ منابع و سلامت محیط را نیز فراهم ‏آورد. به باور بسیاری از متخصصان و سیاست‌گذاران، کاهش پسماند های کشاورزی از جمله سموم و مواد شیمیایی راه مناسبی برای تامین امنیت غذایی پایدار در آینده و رهیافتی برد- برد است که با ایجاد هم‏افزایی‎ها موجب افزایش تولید غذا و بهبود امنیت غذا و تغذیه و همزمان حفظ خدمات بوم‏ نظامی و تنوع زیستی می‌‌شود که اجزای ضروری تولید پایدار کشاورزی هستند. یکی از روش‌های حذف این آلاینده‌های شیمیایی استفاده انرژی سالم و پاک پرتودهی می‌باشد.
گروه تجاری جهانی عیاران با همکاری شرکت توسعه کاربرد پرتو ها دستگاه خشک کن و آفت زدایی مایکروویو آروان پرتو با برند تکاپ را ارائه می‌نماید. از جمله دلایل پرتو دهی مواد غذایی کشاورزی: وابستگی کمتر به یخچال و صرفه جویی در مصرف انرژی، جلوگیری از دور ریختن و هدر رفتن مواد غذایی، عدم استفاده از نگهدارنده شیمیایی، کنترل و جلوگیری از زاد ولد کردن حشرات در گندم ، جو ، برنج و...، جلوگیری از جوانه زدن پیاز و سیب زمینی در انبار ها می‌باشد.
تکاپ همراه شما کوشا در حفظ محیط زیست
Face book: Takap Ayaran
Instagram: @take_up.ayaran
WhatsApp: +989981518742
Gmail: ayarantakap@gmail.com

کد آگهی : 133440
بازدید : 57
★★★★★★★★★★ 5/ 5 57
Your رای: