هم عمده و هم تکی-تولید و فروش فنر تسمه ای عمده ای و تکی شرکت کبیر فنر

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
محمدخانی
آدرس
شهر تهران-تهران، بزرگراه فتح، کیلومتر ۷ ، بعد از شماره ۲ ، ساختمان ۱۱۰ ، پلاک ۷۱۶
تلفن
02166250157
موبایل
09123479384
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

فنر تسمه ای یکی از فنرهای پر کاربرد در انواع صنایع است که به وسیله مفتول نوردی یا تسمه ساخته می شود. این فنر برای قطعه هایی که به گشتاور احتیاج دارند استفاده می شود.
کارکرد فنر تسمه ای به این شکل است که یک سر آن ثابت بوه و سر دیگرش به محور مربوطه متصل است. به این ترتیب با پیچیده شدن فنر انرژی را ذخیر می کند.
توجه داشته باشید که هنگامی که برای خرید این محصول به مرکز فروش فنر تسمه ای عمده ای و تکی شرکت کبیر فنر مراجعه می کنید ممکن است با اسامی مختلفی برای این فنر از قبیل فنر حلزونی، فنر کوکی، فنر مارپیچ، فنر اسپیرال، فنر ذغالی، فنر سیم جمع کن، فنر ساعت، فنر برگردان و یا فنر استند مواجه شوید که منظور از همه آن ها همین فنر تسمه ای است.
بنا بر آنچه که پیش از این ذکر شد، این فنر کاربرد های گوناگون و بسیاری دارد و به همین دلیل در این مطلب سعی کرده ایم به تمامی نکات مربوط به فروش فنر تسمه ای بپردازیم. لذا پیشنهاد می کنیم قبل از خرید حتما این پست را بخوانید
ویژگی و کاربرد فنر تسمه ای
در مورد ویژگی و کاربرد فنر تسمه ای لازم است بدانید که این فنر بسیار پر کاربرد است و به دو نوع گام دار و کیپ تقسیم می شود. همچنین کارکرد فنر تسمه ای به این شکل است که با شروع چرخش، فنر انرژی پتانسیل را ذخیره کرده و آن را در زمان رها شدن به شکل دورانی آزاد می کند و انرژی چرخشی تولید می نماید.
همان طور که پیش از این هم ذکر شد، برای ساخت و طراحی این نوع فنر از مفتول نوردی استفاده می شود و فروش فنر تسمه ای در انداره های مختلف، متناسب با درخواست مشتریان صورت می پذیرد.
فنرهای تسمه ای شرکت کبیر فنر با دقت، ظرافت و سرعت بالا و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و به روز ساخته می شود. برای راهنمایی بیشتر در مورد فروش فنر تسمه ای کافی است پیج اینستاگرام مجموعه را دنبال کنید. همچنین می توانید از کارشناسان شرکت مشاوره بگیرید.
خرید فنر تسمه ای
شرکت کبیر فنر با بهره گیری از تکنولوژی مدرن، این محصولات را با بهترین کیفیت روانه بازار نموده است و امکان خرید فنر تسمه ای را با قیمت مقرون به صرفه و نازل ایجاد کرده است ضمنا کیفیت این فنرها بسیار مرغوب است و خیلی دیر نیاز به تعویض پیدا می کند.
توجه داشته باشید که قیمت فنر تسمه ای با توجه به عوامل مختلفی مانند نوع استاندارد ساخت، نوع آلیاژ به کار برده شده جهت ساخت فنر، اندازه فنر، نوسانات ارز و ... تعیین می شود. برای استعلام قیمت کافی است از کارشناسان شرکت کبیرفنر راهنمایی بگیرید.
ضمنا شما عزیزان برای استفاده از خدمات فروش فنر تسمه ای و خرید این محصول با کیفیت عالی و قیمت مناسب می توانید با شماره تماس های درج شده در سایت شرکت کبیر فنر تماس برقرار کنید.
شرکت کبیر فنر
https://kabirfanar.ir
تهران، بزرگراه فتح، کیلومتر ۷ ، بعد از شماره ۲ ، ساختمان ۱۱۰ ، پلاک ۷۱۶
info@kabirfanar.ir
https://www.aparat.com/kabirfanar
09123479384 – 09121752541 - 02166250157

کد آگهی : 133591
بازدید : 189
★★★★★★★★★★ 5/ 5 189
Your رای: