کولر آبی-تولید و پخش انواع پمپ کولرهای آبی ، آلومینیوم و مس در قم

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
شیردل
آدرس
شهر تهران-
تلفن
02538820024
موبایل
09199749698 - 09126519698

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

تولید و پخش انواع پمپ کولرهای آبی ، آلومینیوم و مس

از جمله سیستم های رایج سرمایشی و متداول در بازار کولرهای آبی میباشد .
کولرهای آبی با تبخیر آب و رطوبت موجود در آب باعث خنک شدن هوای اطراف می گردد . کولرهای آبی متشکل از قطعات مختلفی است که از جمله آن می توان به یکی از مهمترین قطعات کولر آبی که همان پمپ کولر میباشد که در واقع هوای مطبوع و خنک را بوسیله گردش و پاشش آب بر روی پوشال های اطراف پمپ ایجاد می نماید پس اگر کولرتان درست خنک نمی کند می توان گفت عامل اصلی آن پمپ کولر است .
فروشگاه شیردل از جمله با کیفیت ترین و بهترین مرکز تولید و پخش انواع پمپ کولر آبی ، آلومینیوم و مس در قم میباشد که با تولید و پخش پمپ کولر آلومینیومی و نیز تولید و پخش پمپ کولر مسی و همچنین تولید و پخش پمپ کولر آبی در خدمت مشتریان عزیز در سراسر کشور میباشد .

فروشگاه شیردل با تولید و پخش انواع پمپ کولرهای آبی ، پمپ کولرهای مس و پمپ کولرهای آلومینیوم در قم با ضمانت و ارسال به کل کشور در خدمت مشتریان عزیز میباشد .
مرکز تولید و پخش عمده جزئی انواع پمپ کولر آبی ، آلومینیوم و مس را از فروشگاه شیردل بخواهید .
کد آگهی : 133863
بازدید : 163
★★★★★★★★★★ 5/ 5 163
Your رای: