ارک-سازنده سقف حیاط خلوت ، سقف پاسیو ، اجرای نورگیر پاسیو

توضیحات آگهی
✸✸✸✸✸✸✸
صاحب اگهی
جهانگیری
آدرس
شهر تهران-
تلفن
02144161186 - 02122975828
موبایل
09121261792

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

سازنده سقف حیاط خلوت ، سقف پاسیو ، اجرای نورگیر پاسیو ، سقف کاذب ، استخر و آلاچیق
شرکت سایه ساز با سابقه چند ساله در زمینه صنعت صنایه نوین ساختمان با افتخار توانسته است با داشتن نیروی مجرب در زمینه ساخت و تولید و اجرای انواع استخر سرپوشیده و استخر رو بار و همچنین فعالیت قوی در ساخت انواع نورگیر با جنس پلی کربنات و سقف کاذب و آلاچیق نماید.
شرکت سایه ساز مجری و سازنده حیاط خلوت ، ساخت سقف کاذب ، ساخت نورگیر ، ساخت سایبان ، ساخت استخر ، ساخت آلاچیق در ایران بوده و دارای نمونه پروژه های فعال در این زمینه می باشد.

خدمات کلی شرکت سایه ساز : تولید نورگیر، اجرای نورگیر : تولید انواع نورگیر ساختمان جهت جلوگیری از نور آفتاب به صورت مستقیم.

همچنین به همراه خدمات نصب و اجرای مستقیم نورگیر در منزل و یا ویلای شما، شرکت سایه ساز مجری نصب انواع نورگیر مراکز سازمانی، هتل ها و مجتمع های بزرگ تجاری و مسکونی می باشد.

ساخت آلاچیق، نصب آلاچیق ، ساخت و تولید انواع آلاچیق چوبی، آلاچیق فلزی، آلاچیق پیش ساخته ویژه حیاط منازل، پارک ها و بوستان های شهری و همچنین هتل ها و مراکز تفریحی و جنگلی.

ساخت و نصب آلاچیق در ابعاد مختلف با توجه به نیاز محیطی کارفرما.
ساخت استخر سرپوشیده،
ساخت استخر رو باز : طراحی و ساخت انواع استخر، استخرهای یرپوشیده و استخرهای رو باز ویژه مجموعه های ورزشی، هتل ها و مجتمع های مسکونی و تفریحی، با طراحی مناسب با سلیقه کارفرما.

ساخت سایبان : ساخت و تولید انواع سایبان های صنعتی و سایبان های خانگی در ابعاد و مصازف گوناگون، همچنین نصب سایبان در طرح ها و رنگ های مختلف توسط شرکت سایه ساز جهت جلوگیری از نور مستقیم آفتاب و یا جلوگیری از ریزش باران و برف در محیط.


کد آگهی : 16430
بازدید : 51845
★★★★★★★★★★ 5/ 5 51845
Your رای:
جدیدترین های مرتبط باارک 1 مورد
ارکیده فالانوپسیس

ارکیده فالانوپسیس

امیر
1396/6/11 10:54:26

عرضه مستقیم گلدان ارکیده فالانوپسیس هلندی در واریته های مختلف با ارتفاع حدود 70 سانتیمتر، گلدار، ارس ...