کتاب های دانشگاهی-کتاب OpenFOAM

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
مجد
آدرس
شهر تهران-تهران، میدان انقلاب، جنوب شرقی میدان انقلاب، کوچه آبرو، پلاک 2، واحد 42، اندیشه‌سرا
تلفن
66966925
موبایل
09123161687
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

کتاب OpenFOAM نوشته نیما سام خانیانی، توسط انتشارات اندیشه سرا (ناشر تخصصی کتاب های مهندسی) منتشر شد.
OpenFOAM نرم‌افزاری حاوی حل‌گر برای مدل‌سازی عددی دامنه‌ی وسیعی از کاربری‌های صنعتی است. این نرم‌افزار متن‌باز است و برای استفاده از آن هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌شود و استفاده از آن در جامعه‌ی دانشگاهی روزافزون و تعداد پروژه‌ها‌ی ارشد یا دکترا که با این نرم‌افزار صورت می‌پذیرد بسیار بیشتر از گذشته است.
این کتاب دارای 6 فصل و چند ضمیمه است. در مقدمه، اطلاعات کلی درباره‌ی استفاده، نصب و بهره‌مندی از OpenFOAM ارائه شده است. در چهار فصل بعد با ارائه‌ی مثال‌ برخی از توانمندی‌های این نرم‌افزار ارائه شده است و در فصل آخر برنامه‌نویسی در OpenFOAM مطرح شده است.
DVD همراه این کتاب حاوی مثال‌ها، نرم‌افزار متن‌باز virtualBox و یک نسخه سیستم عامل لینوکس توزیع ubuntu است. نرم‌افزار متن‌باز virtualBox، برای نصب سیستم عامل لینوکس در درون windows مورد استفاده قرار می‌گیرد. نسخه‌ی ubuntu ارائه شده در این DVD حاوی چندین نسخه از OpenFOAM است.
تلفن مرکز پخش، فروش تلفنی کتاب با امکان ارسال به سراسر کشور از طریق پست و ارسال به سراسر تهران با پیک: (66966925-021)
کد آگهی : 1647
بازدید : 8223
★★★★★★★★★★ 5/ 5 8223
Your رای: