تنظیم نور اتومبیل- لامپ رنگی ، لامپ رنگی رشته ای ، لامپ کم مصرف رنگی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
چرخشی
آدرس
شهر تهران- لاله زار جنوبی نبش کوچه شاهچراغی پاساژ پالار صنعت طبقه اول فروشگاه رنگارنگ
تلفن
02133945448
موبایل
09194615306

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

فروشگاه رنگارنگ ارایه دهنده انواع لامپ رنگی ، لامپ رنگی رشته ای ، لامپ کم مصرف رنگی، لامپ LED رنگی، لامپ لوستری رنگی، لامپ کم مصرف رنگی در وات های مختلف و ریسه شلنگی LED می باشد.
لامپ رشته‌ای، لامپ حبابی یا لامپ التهابی، یک منبع نور مصنوعی است که نور سفید درخشانی از خود ساطع می‌کند. در این لامپ‌ها جریان الکتریکی از یک رشته نازک عبور می‌کند که تا حد نوردهی می‌شود. یک حباب شیشه‌ای بسته از رسیدن اکسیژن به رشته جلوگیری می‌کند که در غیر این صورت رشته سریعاً اکسیده و خراب خواهد شد.

لامپ‌های رشته‌ای در اندازه‌ها و ولتاژهای متنوعی ساخته می‌شوند، از ۱٫۵ ولت تا ۳۰۰ ولت. این نوع از لامپ نیازی به تجهیزاتی خارجی برای تنظیم ندارد و قیمت تولید بسیار پایینی دارد و با هر دو نوع جریان مستقیم و متناوب کار می‌کند. در نتیجه لامپ رشته‌ای به صورت وسیع در نوردهی خانگی و تجاری، نورهای غیر ثابت، چراغ‌های مطالعه، چراغ‌های اتومبیل‌ها، چراغ‌قوه‌ها، مصارف تبلیغاتی و دکوراسیون کاربرد دارد.

لامپ رنگی
لامپ رنگی رشته ای
لامپ کم مصرف رنگی
لامپ کم مصرف رنگی در وات های مختلف
ریسه شلنگی LED

لامپ رنگی ، لامپ رنگی رشته ای ، لامپ کم مصرف رنگی
همراه 09194615306
کد آگهی : 16873
بازدید : 11530
★★★★★★★★★★ 5/ 5 11530
Your رای: