طراحی و تولید میزهای کارشناسی و اداری-پارتیشن اداری راش دکور

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
راش دکور
آدرس
شهر تهران-
تلفن
44474554

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

پارتیشن اداری راش دکور
شرکت راش دکور تولید کننده پارتیشن های اداری به صورت پارتیشن دو جداره و پارتیشن تک جداره و مبلمان اداری می باشد.پارتیشن های اداری دو جداره به صورت پارتیشن های ام دی اف و پارتیشن های آلومینیومی ساخته می شوند.مبلمان اداری نیز شامل میزهای مدیریت , میزهای کارشناسی , میز کارمندی و کانتر منشی می باشد.
شرکت راش دکور با داشتن تیمی مجرب به همراه دستگاههای پیشرفته کارهای خود را به صورت مدرن و استانداردهای جهانی ارائه داده که همین امر سبب پیشرفته روز افزون و استقبال مشتریان شده است.
مراحل کار به صورت بازدید از محل و مشاوره به همراه طراحی رایگان انجام شده و هماهنگی برای بازدید یک روز قبل می باشد.زمان اجرای پروژ نیز یک هفته کاری می باشد.
برای مشاهده محصولات و پروژه ها لطفاً از سایت شرکت بازدید فرمایید.


کد آگهی : 17516
بازدید : 9179
★★★★★★★★★★ 5/ 5 9179
Your رای:
جدیدترین های مرتبط باطراحی و تولید میزهای کارشناسی و اداری 2 مورد
تولید کننده و فروشنده  مبلمان اداری  ، میز مدیریت صندلی اداری در سراسر کشور

تولید کننده و فروشنده مبلمان اداری ، میز مدیریت صندلی اداری در سراسر کشور

تیموری
1401/4/20 10:05:02

مبلمان اداری نوین آرا تولید کننده و فروشنده مبلمان اداری ،میز مدیریت صندلی اداری پارتیشن اداری ، ... مبلمان اداری نوین آرا تولید کننده و فروشنده مبلمان اداری ،میز مدیریت صندلی اداری پارتیشن اداری ،

پارتیشن اداری راش دکور

پارتیشن اداری راش دکور

راش دکور
1396/6/12 13:39:53

پارتیشن اداری راش دکور شرکت راش دکور تولید کننده پارتیشن های اداری به صورت پارتیشن دو جداره و پارتیش ...