مبل استقبال-پارتیشن اداری راش دکور

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
راش دکور
آدرس
شهر تهران-
تلفن
44474554

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

پارتیشن اداری راش دکور
شرکت راش دکور تولید کننده پارتیشن های اداری به صورت پارتیشن دو جداره و پارتیشن تک جداره و مبلمان اداری می باشد.پارتیشن های اداری دو جداره به صورت پارتیشن های ام دی اف و پارتیشن های آلومینیومی ساخته می شوند.مبلمان اداری نیز شامل میزهای مدیریت , میزهای کارشناسی , میز کارمندی و کانتر منشی می باشد.
شرکت راش دکور با داشتن تیمی مجرب به همراه دستگاههای پیشرفته کارهای خود را به صورت مدرن و استانداردهای جهانی ارائه داده که همین امر سبب پیشرفته روز افزون و استقبال مشتریان شده است.
مراحل کار به صورت بازدید از محل و مشاوره به همراه طراحی رایگان انجام شده و هماهنگی برای بازدید یک روز قبل می باشد.زمان اجرای پروژ نیز یک هفته کاری می باشد.
برای مشاهده محصولات و پروژه ها لطفاً از سایت شرکت بازدید فرمایید.


کد آگهی : 17516
بازدید : 9206
★★★★★★★★★★ 5/ 5 9206
Your رای:
جدیدترین های مرتبط بامبل استقبال 1 مورد
مبل ریلکسی لیزی بوی تنبل ترین مبل راحتی دنیا!!

مبل ریلکسی لیزی بوی تنبل ترین مبل راحتی دنیا!!

مبلمان ریلکسی
1402/8/1 16:46:09

مبل ریلکسی لیزی بوی از سال ۱۳۷۹ اقدام به واردات و تولید انواع مبل ریلکسی و اولین آپشنهای الکترونیکی ... ز سال ۱۳۷۹ اقدام به واردات و تولید انواع مبل ریلکسی و اولین آپشنهای الکترونیکی قابل نصب در مبلمان ری