گیت های حفاظتی-انواع تگ و دزدگيرلباس در اصفهان

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
رضا احمدی
آدرس
شهر اصفهان-خيابان پروین- صندوق پستي: 81985/155
تلفن
03112291739 03112291748
موبایل
09131153089
فکس
2147483647
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

گيت هاي ضد سرقت فروشگاهي يا همان گيت امنيتي فروشگاهي به دستگاهي گفته ميشود كه در خروجي يك فروشگاه نصب ميشود و از خروج غير مجاز اجناس فروشگاه جلوگيري به عمل مي آورد. در يك فروشگاه كه داراي اين نوع گيت هاي امنيتي ميباشد، قطعات پلاستيكي يا كاغذي كوچكي بر روي اجناس نصب ميشود كه اين قطعات به تگ يا ليبل معروفند. پس از انتخاب كالا توسط مشتري و مراجعه به صندوق براي پرداخت هزينه كالا ، فروشنده توسط دستگاه خاصي به نام جداساز ، تگ ها را از كالا جدا ميسازد يا ليبل هاي چسبانده شده روي كالا ها را توسط دستگاهي به نام غير فعال ساز ليبل، غير فعال مينمايد. چنانچه شخصي بدون اجازه فروشنده كالا را از فروشگاه خارج نمايد، تگ ها و ليبل هاي مذكور نصب شده بر روي كالا ، در خروجي فروشگاه كه گيت امنيتي ضد سرقت در آن نصب شده است، پيغامي را براي گيت ها مبني بر خروج غير مجاز كالاها ارسال ميكند كه باعث به صدا در آوردن آلارم دستگاه گيت ضد سرقت فروشگاهي ميشود. استحكام تگ هاي نصب شده روي كالا ها آنقدر زياد است كه به طور معمول و حتي با ابزارهاي رايج قابل باز شدن نميباشد و فقط بايد توسط دستگاه مخصوص جداساز از كالا جدا گردد.
لزوم استفاده از گیت های حفاظتی:
- صرفه جویی اقتصادی در وقت و هزينه ها
- بالابردن ایمنی فروشگاه به جهت ایجاد اثر روانی روی سارقان
- استفاده بهينه از نيروي كار
- بروز رسانی و مدرن کردن فروشگاه جهت جذب مشتری و ....
شركت حفاظتي سايا مفتخر است با ارائه قویترین و بروز ترین سیستم های ضد سرقت فروشگاهی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت شما را در برطرف نمودن مشکلی به نام سرقت یاری دهد.
«سايااولين شركت دارانده ي تايديه سلامت بدن از سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي منطقه مركزي كشور»
مركز توليد و پخش سيستمهاي حفاظتي در ايران
دفتر مالزي : 006017719106
د فتر ايران : 09131153089

کد آگهی : 2037
بازدید : 9850
★★★★★★★★★★ 5/ 5 9850
Your رای: