عرضه کننده دستگاه کنترل حرارت-طراحی و تولید انواع جت پرینتر ، چاپگر تخم مرغی ، چاپگر فضای باز ، چاپگر کدزن ،پوشش زن UV

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آقای همایون شهرستانی
آدرس
شهر تهران-تهران، خیابان خواجه نصیر ، نرسیده به خیابان مقدم ، پلاک 254 ، طبقه سوم
تلفن
02177638772 - 02177650811 - 02177650812
موبایل
09195185161
فکس
2147483647
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

طراحی و تولید انواع جت پرینتر ، چاپگر تخم مرغی ، چاپگر فضای باز ، چاپگر کدزن ،پوشش زن UV

مطسا مرکز طراحی سیستم های الکترونیک

چاپگر صنعتی و چاپگر های ممتاز
Out door printer

خط مشی کیفیت
شرکت مطسا (مرکز طراحی سیستم های الکترونیک) در سال 1377 با ماموریت طراحی و تولید انواع جت پرینتر ، بعنوان تنها تولید کننده در خاورمیانه ، شروع به کار نمود. 1 - این شرکت از ابتدا با چشم انداز دستیابی به بازارهای جهانی و تبدیل به یکی از نامهای تجاری شناخته شده در دنیا، فعالیتهای خود را آغاز نمود . 2 - به منظور حرکت در راستای چشم انداز فوق و جلب رضایت مشتریان ، اهداف کلان ذیل بعنوان چارچوب اهداف اصلی شرکت قرار گرفته است :
1 ) ارتقاء سطح فن آوری شرکت به بالاترین سطح فن آوری موجود در دنیا
2 ) ارتقاء سطح دانش و مهارت کارکنان از طریق آموزشهای مستمر رده های مختلف شغلی
3 ) ارتقاء نسبی سطح رضایت کارکنان از طریق ارج نهادن به کرامت انسانی و فراهم آوردن محیط کار مناسب و ترویج مشارکت کارکنان
4 ) تقلیل هزینه های عملیاتی با استفاده از شبکه قوی تامین کنندگان
5 ) ارتقاء روشهای بازاریابی جهانی به منظور افزایش سهم مطسا از بازار جهانی
به منظور بهبود مداوم اثربخشی سیستم و دستیابی به اهداف کلان فوق، ضمن بروزآوری این اهداف از نظر تناسب با مقاصد سازمان ، شرکت مطسا متعهد می باشد که از استاندارد مدیریتی ISO 9001:2000 در کلیه واحدهای سازمانی، بعنوان ابزار و الگوی سیستم مدیریت کیفیت خود استفاده نموده و همواره کلیه فعالیتهای خویش را هماهنگ با این استاندارد محقق نماید.
لذا از تمامی کارکنان انتظار می رود که ضمن درک این خط مشی ، با همدلی و همفکری ، اهتمام لازم را جهت دستیابی به اهداف فوق بعمل آورند.

(( مقدمه ))
در دنیای صنعتی امروز برای پیوستن و اتحاد بین کشورها ، رقابت یک ابزار است . راهی است که همه کشورهای موفق جهان رفته رفته در این روند در یک رقابت سالم و با استفاده از ابزار های تبلیغاتی خود، تولیدات و توانمندیهایشان را به مصرف کنندگان میشناسانند . ولی در این میان کسانی موفق اند که در عرصه تولید و صنعت در یک رقابت سالم حضور میابند و استراتژی فروش را بر پایه های صداقت و رضایتمندی مشتری برپا مینمایند .
شرکت مطسا نیز از این قاعده مستثنی نیست .شناخت رقبا از یکسو و حرکت شتاب وار تکنولوژی مدرن از سوئی دیگر ما را برآن داشت که بتوانیم دستگاههائی ارائه دهیم که با رقبای قدرتمند آمریکایی، اروپایی و آسیایی به رقابت برسیم .
سالهاست که در عرصه تولید و فروش و خدمات ارزنده ، فعالیتی چشمگیر داشته ایم .
مجموعه ای که در این آلبوم تدوین شده است حاکی از فعالیت 12 ساله شرکت مطسا است . که به اختصار آورده شده است .

گروه بین المللی مطسا

(سهامی خاص)

پیشرو در کیفیت
صادق در قیمت
سرعت در خدمات
(( تاریخچه ))
مجموعه مهندسین مجرب مرکز طراحی سیستمهای الکترونیک تحت پوشش فعالیت تحقیقاتی خود، در مورد انواع دستگاههای چاپگر و انواع هدهای چاپگر جوهر افشان از سال 1377 با همکاری 3 نفر با سرمایه اندک آغاز به کار کرد . هوشمندی در درک نیازهای این حرفه موجب شد تا این مجموعه افزون بر اندوختن دانش فنی درباره فناوریهای روز اقدام به طراحی و تولید یک دستگاه چهار خط جوهر افشان با سرعت بالا و برای اولین بار در سال 79 آن را به طور آزمایشی بر روی یکی از خطوط تولید شرکت سوپا نصب نمود که در حال حاضر شرکت سوپا 24 دستگاه بروی خطوط تولید خود نصب کرده است.
از آنجائي كه پاسخگوئي موثر به نيازهاي مشتريان و بهبود كيفيت خدمات و همچنين خدمات رساني به جامعه و كمك به پيشرفت صنايع كشور باور عمومي و خط مشي مطسا می باشد و با توجه به بازخوردهايي كه از نصب اولين دستگاه بر روي خط توليد شركت سوپا مبني بر بالا بودن كيفيت فني دستگاه،سهولت كاركرد و پائين بودن هزينه هاي چاپ در مقايسه با دستگاه های مشابه خارجي ما را بر آن داشت تا در بهبود دستگاه مدل P2128 از نظر كاركرد و كيفيت جهت استفاده در صنايع غذائي ،داروئي ،آرايشي و بهداشتي ، سيم و كابل ، و لوله... تحقيقات بيشتري انجام دهيم.
مبلغ بالای قيمت دستگاههاي مشابه خارجي و وابستگي به قطعات يدكي و مواد مصرفي آن بخصوص مركب كه با هزينه‌هاي بسيار گزاف وارد كشور ميگردد. از يك سو و نياز بازار از سوي ديگر موجب شد تا تمركز اصلي فعاليت هاي این مجموعه نوپا بر توليد دستگاه جوهر افشان قرار گيرد و چندي نگذشت كه اين دستگاه در بازار داخلي شهرت چشمگيري پيدا كرد و مورد استقبال صنايع داخلي قرار گرفت و امكان توسعه فعاليت هاي بعدي شركت را فراهم آورد و در ادامه آن شركت توانست مواد مصرفي و مركب‌هاي آنرا نيز در داخل تهيه نمايد كه آن نيز گامي ديگر در قطع وابستگي به بيگانگان محسوب مي‌شود و در ادامه اين روند، مطسا به همت واحد تحقيقات شيميائي خود توانست مركب FOOD GRADE براي چاپ روي تخم مرغ را بسازد و از كمپاني Consultants Europe در هلند CE اين مركب را نيز گرفته و در ليست افتخارات خود قرار دهد .
شرکت مطسا مفتخر است که با سابقه ای ده ساله در زمینه ساخت و تولید و مونتاژ جت پرینترهای صنعتی و دستگاههای چاپ فضای باز در خدمت صنایع مختلف، از جمله صنعت تبلیغات ، توانسته است گامی موثر در ارئه خدمات و بهبود بازار بردارد.
با توجه به تجربه ده ساله و تکنسینها و مهندسین مجرب و کارآمد، در زمینه آشنائی با کارکرد هدهای XAAR هر گونه اشکالی را در دستگاههای فروخته شده مرتفع نماید و با توجه به تکنولوژی پیشرفته بکار رفته در این نوع هدها و با عنایت

به آموزش تکنسینهای این شرکت ، این امکان وجود دارد که در هر زمان و هر مکان دستگاههای فوق را تغییر، سرویس و به بهترین و جهی آماده کار نمایند.
همچنین انبارهای مملو از قطعات یدکی و مواد مصرفی این امکان را برای شرکت بوجود آورده که هر گونه خدمات را در بر طرف نمودن نیازهای فنی در اسرع وقت به مشتریان عزیز ارائه نماید، که رضایت آنها موید این نکته است.
ارائه خدمات بموقع و سریع در بر طرف کردن کلیه مشکلات و موانع و ارائه راه حل علمی جهت بهبود کیفی دستگاهها با کمترین هزینه، یکی از خدمات مطسا میباشد که مشتریان را به ادامه همکاری با این مجموعه تر غیب مینماید. ولی متاسفانه بسیاری از دستگاهای گران قیمت خارجی و ارائه قطعات یدکی گران با توجه به هزینه گزاف آنها علاوه بر ضررهای غیر قابل جبرانی که بر دوش خریداران تحمیل مینماید، باعث هدر رفتن منابع مالی کشور و خروج ارز گردد لذا استفاده از بهترین قطعات با کیفیت و استانداردهای بالا در مونتاژ دستگاههای فوق موجب گردیده تا دستگاهها ضمن مقاوم بودن در شرایط آب و هوایی متفاوت کشورمان در سخت ترین شرایط کاری( کار مداوم و طولانی ) بهترین بازدهی را داشته و با موفقیت از این آزمونها عبور کند. همچنین توانائی منحصر بفرد این شرکت در صادرات انواع محصولات به کشورهای آمریکایی( کانادا، آمریکا) و اروپایی ( آلمان ، هلند، دانمارک...) و آسیایی ( ژاپن ، چین ، مالزی ...) که هر یک خود از قطبهای صنعت جهان و صادرات می باشند.
لذا سازمان فروش مطسا آماده ارائه هر گونه مشاوره و همکاری در خصوص دستگاههای مربوطه به افراد حرفه ای را داراست.
جلب رضايت مشتري، رقابت سالم و اصولي با توليد كنندگان خارجي و فعاليت در عرصه‌هاي علمي تحقيقاتي اين صنعت از مهمترين اصول اوليه فعاليت این مجموعه به شمار مي رود لذا در اين راستا به گوشه‌اي از دستاوردهاي این شرکت اشاره ميكنيم .
دريافت پروانه بهره برداري از وزارت صنايع با ظرفيت توليد 500 دستگاه در سال (که درحال تغییر به 6000 دستگاه در سال می باشد)
اخذ تائيديه ( ابتكاري ) از سازمان پژوهشها و تحقيقات صنعتي
اخذ تائيديه از جامعه مخترعين و مكتشفين
اخذ ايزو ISO 9001 - 2000 از شركت DQS آلمان
اخذ گواهينامه استاندارد اروپا CE از هلند براي دستگاه P2128
اخذ گواهينامه استاندارد اروپا CE از هلند براي دستگاه EGG JET
اخذ گواهينامه استاندارد اروپا CE از هلند براي مركب FOOD GRADE براي چاپ روي تخم مرغ
اعزام كارشناسان به كشور كانادا جهت آموزش دوره‌هاي ليزر و مدارات مجتمع IC Compact ( FPGA)
طراحي و ساخت مدل جديد دستگاه جت پرينتر با توانائي از يك سطر الي 8 سطر و نرم افزار بسيارقوي و پيشرفته و منعطف با آي سي‌هاي ( FPGA)

بخش تحقيقات و توسعه (R & D )
هزينه‌هاي بالاي تحقيقاتي و علمي در زمينه صنعت بزرگ چاپ مديران شركت را برآن داشته تا جهت نيل به اهداف بزرگ خود تنها به بازار‌هاي داخلي اكتفا نكرده و با نفوذ در بازارهاي خارجي اين حركت پويا و بالنده را در مسير درست قرار داده وبا حضور در نمايشگاه ‌هاي خارجي و اعطاي نمايندگي به شركت هاي خارجي رشد فزاينده فروش و به تبع آن توليد تحقيق و توسعه را در برداشته باشد. اشاره‌اي مختصر به فعاليت‌هاي انجام شده در اين راستا مي تواند تصوير روشني را ارائه نماید.
اعطاي نمايندگي به شركت ABANT GIDA VE MAKINA SAN L.T.D.STI تركيه
اعطاي نمايندگي به شركت SULAIMAN M.ALYAHYA TRADE .EST عربستان صعودي
اعطاي نمايندگي به شركت ALI EL YAMAN .EST لبنان
تاسيس شركت SORVEH CO. در كانادا جهت ارتقاء توان تخصصي و فني مطسا
تاسيس شركت HONAZ FZCO در دبي جهت ارائه خدمات بهتر به مشتريان خارجي
اعطاي نمايندگي به شركت HANA CO.GROUP سوريه
اعطاي نمايندگي به شركت HENRIK INDUSTRIAL GROUP ITD ارمنستان
اعطای نمایندگی به کشورهای عراق، قبرس ، یونان، کنیا ، پرو، مراکش،آلمان ، هند ، چین ، فیلیپین
بستن قرار داد همكاري با شركت ROLED انگلستان جهت همكاري در زمينه دستگاههاي OUT DOOR WIDE FORMAT
در زمينه صادرات : در مجموع دستگاههاي صادراتي مطسا در سال 1383 تا کنون بالغ بر 2500 دستگاه ميباشد و اين روند با سير صعودي همچنان ادامه دارد.
و اين گوشه ‌اي از فعاليت مطسا در زمينه بدست آوردن سهم مطسا از بازار جهاني است، كه علاوه بر جلوگيري از خروج ارز از كشور توانسته است بیش از 3000 مشتری را در ایران جذب نماید.

از آنجا كه به روز بودن هر موسسه در گرو پویایی واحد تحقيقات و توسعه (R & D) آن شركت ميبا شد ، تا کنون مطسا بالغ بر 3 میلیارد تومان هزینه را در این بخش سرمایه گذاری کرده است لذا می توان انواع پروژه های تحقیقاتی را بقرار ذیل نام برد:
طراحي و ساخت دستگاه چاپ كارتن مدل جديد (Large Character ) با بردهاي الكترونيكي FPGA))
طراحي و ساخت نامبرينگ ماشين با بردهاي الكترونيكي ( FPGA)
تحقيقات در زمينه مدارات و سيستمهائي RF ID
بدون پشتيباني، هيچ حركتي با موفقيت تداوم نمي‌يابد اين واقعيت در مطسا نیز صادق است.
مطسا، به واسطه سرويس دهي خوب خود زبانزد است، لازمه ارايه خدمات با كيفيت برتر، داشتن سازماندهي و رفتار قانونمند كه خود این سازمان به خوبي اجرا و رعايت ميشود.
آنچه كه خدمات پس از فروش مطسا را از ساير همكاران متمايز مي‌سازد، تركيب توامان علم وتجربه و هزينه‌هاي كم و سرعت عمل بالا در ارائه خدمات ميباشد.
قدرت واحد خدمات پس از فروش مطسا در بازخوردهاي رسيده از سوي مشتريان داخلي و خارجي، برنامه ريزي و تجربه مي‌باشد و همواره كوشيده‌ايم تا بهترين سرويس دهي را براي مشتريان خود داشته باشيم.

شناسنامه مرکز طراحی سیستمهای الکترونیکی ( مطسا)
این سازمان از بدو تاسیس ساختار سازمانی خود را بر اساس واحدهای متمرکز بقرار ذیل تقسیم نموده است :
واحد تحقیقات بازار یا (R & D)
این قسمت با بهره گیری از مهندسین مجرب و نخبه و کار آمد در زمینه برنامه نویسی و با بهره گیری از فن آوری و اطلاعات روز دنیا، شامل تحقیقات بازار ، یافتن اطلاعات جدید در زمینه ماشین الات و درک اطلاعات و نیازمندیهای مشتری و آماده سازی نرم افزارهای لازم که تماماٌ در این بخش طراحی شده است . تعداد پرسنل فعال در این مجموعه 7 نفر میباشد .
واحد تولید ( این واحد متشکل از 3 بخش )
الف) قطعه زنی
ب)مونتاژ مکانیکال
ج) مونتاژ الکترونیک
قطعات آماده که از قسمت قطعه زنی و مونتاژ به قسمت بسته بندی ارائه میشود به صورت یک محصول آماده توسط بخش QC و QA کنترل نهائی شده و به قسمت انبار جهت نگهداری و تحویل به مشتری ارائه میگردد .تعداد پرسنلی که در این مجموعه فعالیت میکنند 21 نفر میباشند .
واحد فروش داخلی
هدف این واحد دسترسی به کل بازار های ایران و بازارهای بالقوه میباشد . از بدو تاسیس این شرکت پرسنل فعال این بخش با هدفمند کردن برنامه فروش و با آگاهی از کمیت و کیفیت بازارهای داخلی و با بهره مندی از ابزارهای فروش و به روز نمودن سطح آگاهی و اطلاعات و دانش خود و گذراندن دوره های مرتبط با بازاریابی و فروش توانسته است با بکار گیری6 نفر از پرسنل فعال و کارآمد تا کنون 3500 دستگاه در سراسر ایران بفروش برساند .
واحد بازرگانی (صادرات و واردات)
شرکت مطسا مفتخر است طی 12 سال سابقه فعالیت خود در زمینه تولید و ارائه خدمات در زمینه دستگاههای چاپگر ، نه تنها توانسته است بخش وسیعی از بازار های داخلی را به خود اختصاص دهد و مانع خروج ارز از کشور شود ، بلکه توانسته است پا را از مرزها فراتر نهاده و با صادرات بیش از 2500 دستگاه به 69 کشور جهان و ارائه نمایندگی به کشورهای متفاوت افتخار و سربلندی دیگری برای کشور خود بیافریند و برگ درخشان دیگری بر تاریخچه فعالیت خود بیفزاید .این واحد متشکل از 5 نفر از پرسنل فعال و مجرب در امر صادرات و آگاه از مسائل صادرات میباشد .
واحد خرید و سفارشات داخلی (تدارکات)
فعالیت متمرکز در این واحد عبارتنداز ثبت سفارشات داخلی اعم از سفارشات خرید واحد تولید ، نیازمندیهای واحد انبار ، خرید نیازهای واحد اداری ، و هماهنگی های واحدها از جهت تامین نیازهای آنان میباشد. افراد فعال در این واحد 4 نفر میباشند.
واحد مالی
چون واحد مالی هر مجموعه چشم و چراغ آن مجموعه محسوب میشود در این واحد از حرفه ای ترین افراد و مشاوران ممکن استفاده میشود. این بخش متشکل از 6 نفر میباشند .
واحد منابع انسانی
جهت ثبت در خواست کلیه واحد های متمرکز در این شرکت و هماهنگی ها و نیاز های پرسنل و تهیه کلیه فرمهای مورد نیاز شرکت و امور مربوط به جذب نیرو های جدید توسط این واحد ارائه میگردد . که این بخش متمرکز از 2 پرسنل میباشد .
واحد خدمات پس از فروش
در راستای اجرای اهداف بزرگ سازمان مطسا که همانا دسترسی به بازار های داخلی و خارجی از یکسو و جلب رضایت مشتریان از سوئی دیگر ، مدیریت را برآن داشت تا در جهت اجرای این اهداف واحدی ایجاد گردد تا پس از فروش دستگاهها ، رضایتمندی مشتری محقق گردد مجموعه ای متشکل از 7 نفر پرسنل مجرب و فنی گردهم آمدند تا پس از خرید دستگاه توسط مشتری عمل نصب و راه انداز ی و آموزش بطور سریع صورت پذیرد و کماکان جهت رفع ایراداتی که در طی خدمات 10 ساله میبایست به انجام برسد، از توانمندیهای این واحد استفاده گردد .
بدنبال اهداف و سیاستهای مدیریت مطسا در راستای خودکفائی و بی نیاز از سرمایه گذاریهای بانکی، این شرکت تاکنون هیچ وامی جهت خرید ماشین آلات مورد نیاز خود و یا جهت راه انداز ی بخشهای متفاوت این شرکت از هیچ منبع دولتی و یا بخش خصوصی استفاده نکرده است و همچنان از توانمندیهای مالی خود بهره مند شده است .
واحد QA
این بخش که مستقیماً زیر نظر مدیر عامل می باشد مهندسین توانمند و کار آمد که خود در این صنعت حرفی برای گفتن دارند استفاده شده است ، افراد مشغول در این واحد 3 نفر می باشند .
واحد مهندسی
در این بخش کلیه مباحث مربوطه به برنامه ریزی تولید ، استاندارهای تولید و مصرف ، ساختار سازمانی، پارت لیست ها ، کدینگ برنامه ریزی و طراحی می گردد.

تاریخچه حضور فعال شرکت در نمایشگاهها :
از بدو تاسیس مطسا یکی از سیاستهای این سازمان ارائه توانمندیها و اطلاع رسانی به مشتریان از طریق شرکت در نمایشگاهها بوده است که فعالیت خود را با حضور در 2 بخش نمایشگاههای داخلی و خارجی متمرکز نموده است .

شرکت در نمایشگاههای داخلی
شناسنامه شرکت در نمایشگاههای داخلی عبارتند از حضور در نمایشگاه صنایع غذائی خرداد ماه تهران ، شرکت در نمایشگاه چاپ و بسته بندی و صنایع غذائی همدان ، شرکت در نمایشکاه چاپ و بسته بندی تبریز و صنایع غذائی ، شرکت در نمایشگاه چاپ و بسته بندی مشهد ، شرکت در نمایشگاه دام و طیور تهران ، شرکت در نمایشگاه دام و طیور شیراز ، شرکت در نمایشگاه صنعت شیرینی و شکلات تهران شرکت در نمایشگاه چاپ و بسته بندی اصفهان ، شرکت در نمایشگاه چاپ و تبلیغات تهران .
این شرکت با سرمایه گذاری در بخش نمایشگاههای داخلی سالانه هزینه ای بالغ بر000/000/800 ريال (هشتاد میلیون تومان) صرف نموده است.
شرکت در نمایشگاههای خارجی:
در راستای تحقق اهداف والای خودو دستیابی به بازارهای داخلی بر آن شدیم تا بتوانیم با بکارگیری توانمندیهای خود بازارهای بالقوه جهانی را هم بدست آورده و با حضور ارزشمند در نمایشگاههای خارجی که تعداد آن به بیش از 10 مورد در هر سال و هزینه ای بالغ بر 200 میلیون تومان میرسد صادرات محصولات خود را به 69 کشور جهان ارائه نمائیم .

هزینه سالانه تحقیقات :
همانطور که ذکر شد یکی از واحدهای فعال این مرکز واحد (R & D)میباشد .
که متشکل از 7 نفر از مهندسین کارامد و مجرب و تحصیل کردگان کشور های اروپائی میباشند . این واحد جهت تحقیق و توسعه بازار و دسترسی به بازار های جهانی و ارائه دستاوردهای ارزشمند بر اساس نیاز های مشتری و دسترسی به بازار های بالقوه سالانه هزینه ای بالغ بر 000/000/000/3 تومان صرف اهداف فوق نموده است تا بتواند کشور را از وابستگی به بیگانگان در این راستا بی نیاز و حمایت نماید .

لیست محصولات تولیدی
1.دستگاه P2128 با متعلقات
2.دستگاه P2128 با پایهPro - Digit
3.دستگاه P2128 با پایهPro - Digit مدل 2
4.دستگاه P2128 با پایهPro - Digit دو هد
5.دستگاه Pro - Digit 18 با متعلقات با پایه universal
6.دستگاه Pro - Digit 18 با متعلقات دو هد
7.دستگاه Pro - Digit 53 با متعلقات ( جدید)
8.دستگاه Pro - Digit 106 با متعلقات (جدید)
9.دستگاه EggJet با متعلقات
10.دستگاه EggSprint با متعلقات
11.دستگاه (5way) EggSprint با متعلقات
12.تسمه نقاله 2 متری عرض 15 و متعلقات
13.تسمه نقاله 2 متری عرض30 و متعلقات
14.تسمه نقاله 5/1 متری عرض 30 سانتیمتر و متعلقات
15.تسمه نقاله 5/1 متری عرض 15 سانتیمتر و متعلقات
16.پایه تسمه نقاله Conveyor Stand
17.دستگاه واید فرمت سایز 20/3
18.دستگاه واید فرمت سایز 5/1
19.دستگاه واید فرمت 128 - 5/2
20.METSA Road Runner 3.20
21.PICASSO Π 260 - CD/DVD PRINTER
22.DAVINCI 6 - 6 DC PRINTER

مشخصات فني دستگاه ها
P2128
اطلاعات کلی
جنس دستگاه از نوع استنلس استيل مناسب جهت محيطهاي مرطوب مثل محيطهاي توليد لبنيات
عملكرد دستگاه در درجه حرارت محيط : 10 - 45 درجه سانتيگراد
رطوبت : 10 - 40%
داراي سنسور نوري حساس به رنگ و حساس به جنس
قابليت اتصال به كامپيوتر از طريق پورت RS232

مشخصات نرم افزاري دستگاه
درج تاريخ توليد ، انقضاء‌ ، سري ساخت و كليه اطلاعاتي كه جهت درج بر روي محصول مورد نياز است .تعداد خطوط قابل چاپ 1 الي 4 سطر در ارتفاع mm 17 وطول 120 كاركتر در هر سطر .
در صورت نياز به چاپ 6 سطر با همين ابعاد توسط نرم افزار RS232 قابل انجام است . داراي 14نوع فونت نگارش، بسيار زيبا و در صورت اتصال به كامپيوتر بيش از صد نوع فونت .
داراي 44 حافظه جهت ضبط و نگهداري پيغامهاي مختلف ، در زمان عدم استفاده از دستگاه پيغامها نگهداري ميشود.
تغيير اتوماتيك تاريخ بدون دخالت اپراتور در هر 24 ساعت يكبار .
جهت درج اطلاعات بصورت عادي و بالعكس جهت خطوط توليدي كه امكان تغيير و جابجائي وجود ندارد .
امكان چاپ بصورت پيوسته جهت خطوط بسته يندي كه بصورت رول در حال حركت ميباشد ( رول برگردان) .
داراي دفترچه راهنما به سه زبان ، فارسي ، لاتين ، عربي .
امکان نصب فونتهای مختلف به زبانهای ، روسی ، عربی ، انگليسی ،ارمنی و ترکی استانبولی(دستگاه بصورت دوزبانه فارسي وانگليسي ، عربي و انگليسي، ‌انگليسي و تركي ، روسي و انگليسي، انگليسي و ارمني عرضه ميگردد) .

مواد مصرفي و هزينه هاي نگهداری
مركب در بسته بنديهاي cc180بصورت كاتريج كه امكان تعويض را براي اپراتور تسهيل ميكند ، عرضه ميگردد .
بدون متصاعد شدن بوي مركب و حلال در محيط كه استشمام آن باعث ايجاد بيماريهاي ريوي ميگردد .
هر cc 180 مركب جهت چاپ اين نوع فونت ( فونت 1) بصورت 4 سطر

000/200 الي 000/250 چاپ و با اين نوع فونت يا فونتهاي ديگر( فونت 2 الي 7 ) 000/170 الي 000/180 چاپ ميباشد.

بدون نياز به حلال جهت شستشوي روزانه كه باعث كم شدن هزينه مصرفي ميگردد .
عدم نياز به كمپرسور باد . قيمت مناسب ، هزينه هاي مصرفي پائين خدمات در دسترس و ارزان خدمات و پشتيباني بي نظير باعث شده است كه مطسا در طول مدت كوتاه نه تنها بازار هاي داخلي راجذب كند بلكه پا را از مرزها فراتر گذاشته و در كشورهائي نظير سوريه ، عربستان ، هند، چين ،لبنان، امارات و تركيه ، هند ، پاكستان و ارمنستان نمايندگي فروش اعطا نمايد .ودر کشور های مثل مالزی ، عراق ، افغانستان ، قزاقستان، ازبکستان ، تاجيکستان و آذربايجان فروش داشته باشد.

Pro - Digit
دستگاه حاضر نسل جديد از چاپگرهای جوهر افشان مطسا می باشد که بر اساس آخرين تکنولوژی موجود در دنيا طراحی و توليد شده است.
گوشه ای از امکانات و قابليتهای اين دستگاه که موسوم به Pro - Digit می باشد به شرح زیر به حضورتان معرفی می گردد.
چاپگر Pro - Digit شامل دو مدل Pro - Digit 106و Pro - Digit 53و Pro - Digit 18 میباشد.
این چاپگر در رده چاپگرهای جوهر افشان با تکنولوژی DOD طبقه بندی می گردد که در حال حاضر آخرین تکنولوژی سیستم های جوهر افشان در دنیا می باشد.
Pro - Digit دارای صفحه نمایش رنگی 8.4 می باشد که به همراه نرم افزار ویژه طراحی و چاپ ، محیطی کاربر پسند و ساده را جهت طراحی و چاپ پیام آماده می سازد.
همچنین این دستگاه مجهز به Touch Panel صنعتی می باشد که سیستم را از صفحه کلید بی نیاز می سازد.
علاوه بر کارايی ساده و بالا دارای ظاهری زيبا و کم حجم می باشد که امکان نصب آنرا بر روی خطوط توليدی که محدوديت جا دارند، فراهم می آورد.
:( 18 mm - 53 mm) Pro – Digit لیست امکانات دستگاه چاپگر
محيط طراحی کاملاً گرافيکی و ساده بدون نياز به اتصال به کامپيوتر
صفحه نمايش LCD TFT ،8.4 رنگی صنعتی
Touch Panel صنعتی
بدنه تمام استيل
ظرفيت 256 پيام که هر پيام می تواند دارای بيش از 500 جزء باشد.
قابليت تلفيق 2 هد 52mm و 18mm يا هر دو 52mm و يا هر دو18mm در يك دستگاه جهت افزايش پهناي چاپ
ظرفيت 100 لوگو و تصوير ( که از طريق کامپيوتر می توان اضافه نمود).
امکان چاپ بار کد ( که مجهز به 6 استاندارد جهانی می باشد).
امکان طراحی اشکال پايه ( دايره و مربع، مستطيل ، بيضی،خط).
امکان چاپ متن با سايز های مختلف که تا 8 سطر می توان پيام طراحی نمود .
امکان چاپ متن با سايزها و فونتهای مختلف در يک پيغام
امکان چاپ تاريخ توليد و انقضا با فرمتهای مختلف
امکان چاپ لوگو از بانک لوگو های دستگاه
امکان طراحی با چند فونت مختلف در يک پيام
امکان تنظيم پارامترهای چاپ برای هر پيام بصورت مجزا
امکان چاپ سريال به صورت صعودی و نزولی
کد آگهی : 20942
بازدید : 32002
★★★★★★★★★★ 5/ 5 32002
Your رای:
کلمات کلیدی
جدیدترین های مرتبط باعرضه کننده دستگاه کنترل حرارت 10 مورد
کجلدال هضم

کجلدال هضم

لوتوس تجهیز کاسپین
1403/2/6 9:51:43

دستگاه کجلدال برای اندازه گیری پروتئین، نیتروژن در صنایع غذایی، کشاورزی، دام و طیور مورد استفاده قرا ... دستگاه کجلدال برای اندازه گیری پروتئین، نیتروژن در صنایع غذایی، کشاورزی، دام و طیور مورد استفاده قرا

تولید کننده پرده هوا

تولید کننده پرده هوا

مهرآوران
1396/5/24 9:48:51

پرده هوا بوسیله دمیدن هوا با سرعت بالا در زمانیکه درب باز است برای جدا کردن دو فضا از یکدیگر و همچنی ... پرده هوا بوسیله دمیدن هوا با سرعت بالا در زمانیکه درب باز است برای جدا کردن دو فضا از یکدیگر و همچنی

ساخت و فروش دستگاه های جوجه کشی صنعتی

ساخت و فروش دستگاه های جوجه کشی صنعتی

نطفه دات کام
1394/8/24 13:09:03

شرکت نطفه با تجربه ای چندین ساله در امر تولید نصب و راه اندازی ماشین آلات جوجه کشی تمام اتوماتیک PLC ... یفیت، گارانتی مطمئن محصولات، ارائه خدمات پس از فروش و تأمین قطعات و تجهیزات جزء اصولی ترین اهداف این

آنالایزر فیبر سری ASCO

آنالایزر فیبر سری ASCO

لوتوس تجهیز کاسپین
1403/2/6 9:52:43

دستگاه اندازه گیری فیبر، جهت استخراج و اندازه گیری فیبرخام، انجام آزمایشات و تعیین ADF,NDF و الیاف ن ... دستگاه اندازه گیری فیبر، جهت استخراج و اندازه گیری فیبرخام، انجام آزمایشات و تعیین ADF,NDF و الیاف ن

خط تولیدزغال فشرده و انواع کوره صنعتی و سنتی زغال

خط تولیدزغال فشرده و انواع کوره صنعتی و سنتی زغال

یزدان
1396/6/11 13:59:52

به نام مقام معظم مهربانی مجموعه صنعتی آريو تهران برتر مفتخر است : پکیج کامل خط تولید زغال فشرده چینی ... رای شما سروران گرامی عرضه مینماید ما مفتخریم که این مجموعه صنعتی شما عزیزان را از ابتدای نصب و راه ا

خط تولیدزغال فشرده و انواع کوره صنعتی و سنتی زغال

خط تولیدزغال فشرده و انواع کوره صنعتی و سنتی زغال

اقای یزدان
1396/6/7 10:08:07

تلگرام Map data ©2017 Google Terms of Use Report a map error Map Satellite به نام مقام معظم مهر ... شما عزیزان را از ابتدای نصب و راه اندازی تا تولید زغال مرغوب و با کیفیت همراهی کرده و تمامی محصول ت

عرضه و فروش محصولات ساخت Lutron

عرضه و فروش محصولات ساخت Lutron

مرجع تجهیزات صنعتی ایران
1398/1/31 14:50:29

عرضه و فروش محصولات ساخت Lutron مرجع تجهیزات ابزاردقیق و هیدرولیک ایران - اینستروسنتر با ارائه تنوع ... عرضه و فروش محصولات ساخت Lutron مرجع تجهیزات ابزاردقیق و هیدرولیک ایران - اینستروسنتر با ارائه تنوع

کوره صنعتی زغال قلیان و خط تولید زغال فشرده

کوره صنعتی زغال قلیان و خط تولید زغال فشرده

مهندس مددی
1396/4/21 14:40:33

با سلام تنها شرکتی در ایران هستیم که کوره زغال لیمو را به شرط تست به مشتریان محترم تحویل می دهیم در ... با سلام تنها شرکتی در ایران هستیم که کوره زغال لیمو را به شرط تست به مشتریان محترم تحویل می دهیم در

واردات و تامين انواع الياف سراميكي , قطعات سرامیکی , عایقهای نسوز , ابزار دقیق و ساخت کوره

واردات و تامين انواع الياف سراميكي , قطعات سرامیکی , عایقهای نسوز , ابزار دقیق و ساخت کوره

نارون کالا تدبیر
1395/1/30 8:12:26

واردات، صادرات و تامین قطعات و تجهیزات صنعتی شركت مهندسي نارون كالا تدبير با بهره گيري از تجا ... واردات، صادرات و تامین قطعات و تجهیزات صنعتی شركت مهندسي نارون كالا تدبير با بهره گيري از تجا

طراحی و تولید انواع جت پرینتر ، چاپگر تخم مرغی ، چاپگر فضای باز ، چاپگر کدزن ،پوشش زن UV

طراحی و تولید انواع جت پرینتر ، چاپگر تخم مرغی ، چاپگر فضای باز ، چاپگر کدزن ،پوشش زن UV

آقای همایون شهرستانی
1396/6/8 15:01:22

طراحی و تولید انواع جت پرینتر ، چاپگر تخم مرغی ، چاپگر فضای باز ، چاپگر کدزن ،پوشش زن UV مطسا مرکز ... طراحی و تولید انواع جت پرینتر ، چاپگر تخم مرغی ، چاپگر فضای باز ، چاپگر کدزن ،پوشش زن UV مطسا مرکز