انواع کولینگ یونیت-برج خنک کننده ، برج خنک کن ، کولینگ تاور

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
محمد علیزاده
آدرس
شهر تهران-
تلفن
02166705536 - 04413455511

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

برج خنک کننده ، برج خنک کن ، کولینگ تاور - شرکت کمپ
شرکت کمپ بزرگترین تولید کننده انواع برج خنک کن اعم از برج خنک کننده مخروطی ، برج خنک کننده مکعبی و برج خنک کننده صنعتی کشور افتخار همکاری با شرکتهای بزرگ خودروسازی ایران همچون سایپا ، تراکتورسازی تبریز و هتلهایی همچون هتل آزادی تهران ، خلیج فارس شیراز و .... را داراست.
افتخار ما این است که علیرغم 12 سال سابقه تولید و نصب برج خنک کننده در سراسر ایران تاکنون سابقه حتی یک مورد تماس جهت تعمیر را نداشته ایم.
برج خنک کن دستگاهی جهت خنک کردن آب در گردش می باشد.
اساس کار تمام برج خنک کن ها بر مبنای ایجاد سطح تماس بیشتر بین جریان آب گرم و هوای سرد و در نتیجه تبادل حرارتی بین این دو می باشد.
عموماً در برج خنک کن ها آب گرم خروجی از سیستم توسط لوله هایی از بالای برج وارد شده و در آنجا به صورت طبیعی یا با آب فشان هایی به سمت پایین برج به جریان می افتد که در طول این مسیر با توجه به نوع برج به شیوه های مختلف با جریان هوای سرد برخورد میکند.
برجهای خنک کننده از لحاظ مکانیزم انتقال حرارت به دو گروه برجهای مرطوب (مدار باز) و برجهای خشک(مداربسته)تقسیم می شوند.

الف) برج خنک کننده مرطوب یا تر (مدار باز)
آب گرم از بالای برج با عبور از پکینگ ها و برخورد با جریان هوای تازه که از محیط بیرون توسط فن یا به صورت طبیعی وارد برج می شوند ضمن تبادل حرارتی و خنک شدن در پایین برج ته نشین میشود.
مهمترین عیب این سیستم پاشیدن حرارت آب به اطراف و همچنین تبخیر بیش از حد آب میباشد.

ب) برج خنک کن خشک (مدار بسته)
در مناطقی که به علت عدم وجود آب کافی باید از اتلاف آب و تبخیر بیشتر جلوگیری نمود از برج خنک کن های خشک استفاده می گردد. در این دسته آب گرم یا روغن بجای عبور از پکینگ ها از لوله های پره دار که با هوای سرد در تماس می باشد عبور کرده و خنک میگردد. از معایب این سیستم کاهش راندمان با افزایش دمای محیط اطراف میباشد. مکانیزم چرخش آبگرم (روغن) در این سیستم مانند مکانیزم عملکرد یونیت هیترها میباشد.
تقریبا بیش از 90 درصد برجهای خنک کننده از نوع برجهای تر میباشند که خود به دو گروه جریان متقابل(counter flow) و جریان متقاطع (cross flow) تقسیم میشوند.
طی سالهای طولانی فعالیت شرکت کمپ برج خنک کننده از نوع جریان متقابل بعلت حجم کمتر برج و راندمان بهتر و هزینه کمتر مقبولیت بیشتری پیدا کرده است.

اصول عملکرد برج خنک کننده شرکت کمپ:
سیستم اتوماتیک چرخش آب پخش کن (Rotating Spinkler)اسپرینکلرهای چرخشی ، آب داغ را به صورت یکنواخت روی سطوح خنک کننده پخش می کنند. هوای خشک به صورت همزمان در جهت مخالف ریزش آب به طرف بالا مکش و باعث تبخیر قسمتی از آب داغ و خنک شدن باقیمانده آب میشود. آب خنک شده در تشت (Basin) جمع شده و از طریق لوله های خروجی به منبع حرارتی جهت چرخش مجدد پمپ می شود.
آدرس: تهران ، خیابان حافظ ، خیابان کامران صالح
دفتر امور بین الملل: ارومیه خیابان برق ، فلکه مخابرات
http://www.campkrupp.com/Cooling Tower .php
09123033868 ثبات ثانی
02166705536
04413455511
کلمات کلیدی:
برج خنک کننده
برج خنک کن
کولینگ تاور
برج خنک کننده مخروطی
برج خنک کننده مکعبی
برج خنک کننده صنعتی
برج خنک کن مخروطی
برج خنک کن مکعبی
برج خنک کن صنعتی
کد آگهی : 21218
بازدید : 8506
★★★★★★★★★★ 5/ 5 8506
Your رای:
کلمات کلیدی
جدیدترین های مرتبط باانواع کولینگ یونیت 4 مورد
HPAsia - Rack با قیمت استثنایی

HPAsia - Rack با قیمت استثنایی

تجهیزات شبکه - رک
1396/5/23 12:34:08

رک برتر آسیا HPAsia Rack با آخرین تکنولژی روز ، بهترین تجهیزات بکار رفته ، تنوع در سایز و مدل ، ت ... رک برتر آسیا HPAsia Rack با آخرین تکنولژی روز ، بهترین تجهیزات بکار رفته ، تنوع در سایز و مدل ، ت

برج خنک کننده ، برج خنک کن ، کولینگ تاور

برج خنک کننده ، برج خنک کن ، کولینگ تاور

محمد علیزاده
1396/5/31 11:25:30

برج خنک کننده ، برج خنک کن ، کولینگ تاور - شرکت کمپ شرکت کمپ بزرگترین تولید کننده انواع برج خنک کن ا ... برج خنک کننده ، برج خنک کن ، کولینگ تاور - شرکت کمپ شرکت کمپ بزرگترین تولید کننده انواع برج خنک کن ا

پخش رک و تجهیزات شبکه با پایین ترین قیمت

پخش رک و تجهیزات شبکه با پایین ترین قیمت

hesam falah
1396/7/13 10:59:12

پخش رک و تجهیزات شبکه با پایین ترین قیمت نمایندگی فروش و پخش انواع رکهای اچ پی، HPi، پایا، Hp asia، ... نواع رکهای اچ پی، HPi، پایا، Hp asia، belkin و ... به سراسر ایران شرکت کمانک انواع رکهای در اندازه

فروش سیستم های تهویه مطبوع COOL BASE در ایران

فروش سیستم های تهویه مطبوع COOL BASE در ایران

مهدی سرلک
1394/4/31 12:24:42

شرکت سامان تهویه آسیا در سال 1387 با هدف نو آوری ، توسعه خدمات مهندسی ، طراحی و اجرای سیستم های تهو ... شرکت سامان تهویه آسیا در سال 1387 با هدف نو آوری ، توسعه خدمات مهندسی ، طراحی و اجرای سیستم های تهو